اخبار بازی

بازی Tekken 7 با فروش 5 میلیون نسخه، فروش کلی عنوان Tekken را به 49 میلیون رساند

در ماه دسامبر 2019 فروش جهانی بازی Tekken 7 از مرز 5 میلیون نسخه گذشت. قسمت هفتم این بازی نوستالژیک که در آن بازیکنان روبرو یکدیگر صف آرایی می‌کنند، در سال 2017 برای کنسول­‌ها و رایانه­ های شخصی منتشر شده بود. شرکت Bandai Namco که ساخت و انتشار این بازی را بر عهده دارد، اکنون 49 میلیون نسخه از مجموعه Tekken را که اولین قسمت آن در سال 1994 منتشر شد، به فروش رسانده است. بازی Tekken کار خود را از کنسول پلی استیشن شروع و سپس روی iOS، گیم بوی، 3DS، PSP، arcades و سایر کنسول ها ظاهر شد.

بازی Tekken

با رسیدن به این رقم 5 میلیونی فروش،کاتسوهیرو هارادا، مدیر کل شرکت Bandai Namco از بازیکنان و طرفدارن این بازی  به خاطر حمایت مداومشان تشکر کرد.

بازی Tekken 7، علارغم انتشار در سال 2017 همچنان با آپدیت­هایش سعی در بهبود کیفیت بازی دارد. به عنوان مثال در آخرین آپدیت این بازی، قسمت replay به بازی اضافه شده که به بازیکنان این امکان را می­دهد تا بازی­‌های قبلی خود را تماشا کنند و از آن به عنوان تمرین برای بهبود نحوه ­ی بازی کردن خود بهره ببرند. بازی Tekken 7 در ماه ژانویه امسال با وجود رقبایی هم چون GTA V و  Borderlands 3 توانست عنوان پرفروشترین بازی را در بریتانیا به خود اختصاص دهد.

با توجه به اینکه هنوز خبر رسمی نسخه جدیدی از بازی Tekken برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر نشده است، تا آن موقع 5 میلیون بازیکن میتوانند از Tekken 7 و قابلیت هایش لذت ببرند.

احسان عجمی نژاد فرد

َAre gamers really scaping Reality or just enjoying different ones ?

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا