اخبار بازی

فصل چهارم بازی Tekken 7 معرفی شد

شرکت Bandai Namco امروز با انتشار تریلری از فصل چهارم بازی Tekken 7 و ویژگی‌های آن رونمایی کرد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

سازندگان قصد دارند تا با انتشار فصل جدید، برای تمامی شخصیت‌های حاضر در بازی حرکات جدیدی را اضافه کنند. در تریلر منتشر شده، می‌توانیم برخی از حرکات جدید تعدادی از شخصیت‌ها مانند Hwoarang و Paul Phoenix را مشاهده کنیم. همچنین سیستم جدیدی برای مسابقات رنکینگ آنلاین بازی به‌نام Prowess در نظر گرفته شده که هنوز اطلاعات چندانی از آن در دسترس نیست.

به گفته آقای Katsuhiro Harada، بخش آنلاین بازی قرار است تا بهبودهای زیادی را به‌خود ببیند. به‌نظر می‌رسد سازندگان بازی از مشکلات مربوط به نت کد آگاه هستند و تیم توسعه‌دهنده در چند وقت اخیر با برپا کردن یک بتای محدود، کیفیت بخش آنلاین را به‌شکل قابل توجهی ارتقا داده‌است. در بروزرسانی جدید بازیکنان پس از پیدا کردن حریف قادر خواهند بود که وضعیت اتصال به اینترنت (Wi-Fi یا hard-wired) رقیب خود را ببیند پس از آن مسابقه را قبول کنند.

در پایان تریلر نیز شخصیت جدیدی را می‌بینیم که هنوز سازندگان بازی جزئیاتی را از هویت او اعلام نکرده‌اند. با اینحال، طرفداران از همین حالا در حال پیشبینی هستند و بسیاری معتقند که شخصیت معرفی شده، در واقع Kunimitsu است. آخرین حضور کونیمیتسو به‌عنوان شخصیت قابل بازی به عنوان Tekken Tag Tournament 2 باز می‌گردد و طرفداران زیادی از بازگشت احتمالی این شخصیت هیجان‌زده هستند.

فصل چهارم بازی Tekken 7 در پاییز امسال برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا