اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

عرضه نسخه‌های Originals Edition و Definitive Edition بازی Tekken 7

شرکت Bandai Namco با انتشار تریلری اعلام کرد که دو ویرایش جدید از بازی Tekken 7 هم‌اکنون در دسترس است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Tekken 7

نسخه Originals Edition با قیمت 100 دلار به فروش می‌رسد و در کنار قابلیت Frame Data Display، دوازده شخصیت اوریجینال دنیای Tekken را (شخصیت‌های غیر مهمان) شامل می‌شود. آنا ویلیامز، لی وولانگ، الیزا، آرمور کینگ، جولیا چنگ، زافینا و کونیمیتسو برخی از این شخصیت‌های اوریجینال را تشکیل می‌دهند.

نسخه Definitive Edition که اکنون کامل‌ترین پکیج محسوب می‌شود نیز با قیمت غیر عادی 120 دلار در دسترس است. این نسخه تمام DLCهایی که تاکنون طی 4 فصل برای Tekken 7 عرضه شده‌اند را در بر دارد. شخصیت‌هایی مانند ناکتیس از Final Fantasy 15، نیگان اسمیث از مجموعه The Walking Dead، گیس هاوارد از مجموعه Fatal Fury و چندین مورد دیگر از جمله کارکترهایی هستند که در ماه‌ها و سال‌های اخیر به عنوان DLC به این بازی مبارزه‌ای محبوب اضافه شده‌اند. همچنین در این میان، مینی گیم Ultimate Tekken BOWL نیز در کنار چندین استیج و آیتم‌های تزئینی به بازی افزوده شده که نسخه «دفینیتیو ادیشن» شامل همه آن‌ها می‌شود.

هر دو ادیشن جدید معرفی شده هم‌اکنون به‌صورت دیجیتالی بر روی رایانه‌های شخصی، پلی استیشن و ایکس باکس در دسترس هستند. در پایان، شما می‌توانید برای جزئیات بیشتر بررسی بازی Tekken 7 را در بازی‌سنتر مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا