اخبار بازی

Tecmo: پردازنده‌ Wii U ازXbox 360 و PS3 ضعیف‌تر است

آقای Akihiro Suzuki تهییه کننده‌ی بازی Dynasty Warriors به تازگی فاش کرد که پردازنده (CPU) استفاده شده در Wii U از Xbox 360 و PS3 ضعیف تر است؛ وی همچنین توضیح داد که این مسایل و مشکلات باعث سخت تر شدن ساخت بازی روی این پلتفرم می‌شوند.
Suzuki در مصاحبه با Eurogamer اذعان داشته است که پردازنده‌ی Wii U تیم ساخت بازی را با مشکل روبرو ساخته است. وی در این مورد می‌گوید: "یکی از ضعف های Wii U در مقایسه با PS3 و Xbox 360 پردازنده‌ی ضعیف تر آن است؛ بنابراین در بازی هایی مثل سری Warriors که Dynasty Warriors و Warriors Orochi را شامل می‌شوند، هنگامی که تعداد زیادی از دشمنان به سمت شما حمله ور می‌شوند، کارایی و اجرای بازی تحت تاثیر ضعف CPU قرار گرفته که یک چالش بزرگ را برای ما درست کرده است. ساخت بازی روی سخت افزاری جدید و مشخص نمودن تاریخی برای عرضه بر روی Wii U نیز، چالش های بعدی را پدید آورده اند. اما از دید بصری، Wii U گرافیک بهتری نسبت به Xbox 360 و PS3 دارد."
Suzuki همچنین اذعان داشت که Wii U جلوه های بصری بهتری نسبت به همتا های خود پدید می‌آورد؛ وی در این مورد می‌گوید: "اشتباه نکنید، از لحاظ جلوه های بصری، این دستگاه گرافیک بهتری را نمایش می‌دهد، بنابراین چالش دیگر ما این بود که سطح گرافیکی بالاتری را ایجاد کنیم و به خاطر مسایل گفته شده، این مورد را عملی ساختیم."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا