اخبار بازی

Team Ninja: نیاز خاصی به کنسول های نسل بعد نیست.

Yosuke Hayashi، سرپرست استودیو Team Ninja میگوید: از نظر من، تنها راهی که میتوان با آن، استفاده ی بیشتری از کنسول های نسل حاضر برد، بهبود و پیشرفت در مسئله ی گرافیک است؛ و این مورد نیز به طرز شدیدی وابسته به نوع عملکرد طراحان CG بازی ها میباشد.

او ادامه میدهد: اما به دست آوردن هرگونه تحول و تغییر بزرگ دیگری که در این نسل از دنیای گیم انجام گیرد و گیمرها نیز بتوانند آن را به درستی و خوبی درک کنند، خیلی سخت میباشد.

فکر نمیکنم که برای پیشرف بیشتر این صنعت در حال حاضر، یا در آینده ای نزدیک نیاز خاصی به کنسول های نسل بعد داشته باشیم. من این حرف را از این جهت میزنم که میدانم گیمرها برای محتویات خوب یک بازی عطش دارند، و این محتویات نیز صرفا با یک سخت افزار جدید به دست نمی آیند، و راه های دیگری نیز هست که بتوان از طریق آن بازی های کنسولی خوبی به وجود آورد، و به نظر من یک بازی خوب و فریبنده باید همینطور باشد.
به عنوان یک گیمر مشتاق نسبت به پیشرفت این صنعت، میتوانم خودم را متصور شوم که چند سال بعد و تا زمانی که بازی های عالی و با کیفیت بر روی X360 و PS3 عرضه میشوند، مشغول به انجام بازی بر روی این کنسول ها هستم. در واقع برای پیش بردن صنعت گیم به جلو، عملکرد به تنهایی کافی نیست.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا