اخبار بازیایکس باکس وانپلی استیشن 4کامپیوترنمایشگاه E3
موضوعات داغ

Tales of Arise تولد دوباره سری Tales خواهد بود

تصاویری از بازی Tales of Arise چند روز قبل از شروع E3 2019 لو رفت و این بازی به طور رسمی در جریان کنفرانس Microsoft، نمایش داده شد. «یوسوکه تومیزاوا»، تهیه کننده Tales of Arise، اطلاعات جدیدی از این عنوان را در اختیار علاقمندان قرار داده است.

بازی Tales of Arise

ساخت این بازی حتی قبل از معرفی Tales of Vesperia: Definitive Edition آغاز شده و چند سالی تمرکز اصلی تیم Tales  بوده و هدف اصلی سازندگان در عین حفظ اصولی که یک بازی را تبدیل به بخشی از فرنچایز Tales می‌کند، ایجاد انقلابی ساختاری بوده است. اولین تغییر بزرگ، کنار گذاشتن موتور بازی‌سازی همیشگی و استفاده از UE 4 بوده که به نورپردازی و ایجاد اتمسفر بهتر در کنار حفظ ظاهر بصری همیشگی بازی کمک کرده است. با تغییراتی که در مدل‌سازی شخصیت‌ها و طراحی دنیای بازی انجام گرفته، تلاش شده تا تجربه‌ای واقعگراتر برای بازیکنان به وجود آید. «مینورو ایواموتو» اولین فردی خواهد بود که وظیفه طراحی شخصیت‌ها و کارگردانی بازی را در یک عنوان اصلی سری Tales، به شکل توامان ایفا می‌کند که این مسئله باعث اتحاد عوامل درونی مختلف Tales of Arise شده است.

سیاره‌ای که قهرمان داستان در ویدئوی معرفی بازی در آن مشاهده شد، Dahna و سیاره‌ای که در آسمان دیده ‌می‌شد، Rena نام دارند. فضای Dahna مشابه جوامع قرون وسطاست اما Rena ظاهری پیشرفته‌تر با تلفیق علم و جادو دارد. 300 سال قبل از شروع Tale of Arise، ساکنان Rena به Dahna حمله کردند و مردمان آن را به اسارت گرفته‌اند. قهرمان مرد اصلی داستان اهل Dahna و قهرمان اصلی زن داستان اهل Rena، هستند. سیستم مبارزات بازی سریعتر از نسخه‌های قبل خواهند بود و دشمنان چه از نظر ظاهر و چه از نظر عملکرد، خطرناکتر.

بازی Tales of Arise در تاریخی نامشخص در سال 2020 برای پلتفرم‌های PC ،Xbox One و PS4 منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا