اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

توضیحات Take-Two در خصوص قیمت‌گذاری بازی‌های نسل بعد

به‌تازگی مدیر عامل شرکت Take-Two توضیحاتی را در مورد سیاست قیمت‌گذاری بازی‌های نسل بعدی این کمپانی ارائه داده که طبق آن، قیمت هر بازی بر اساس کیفیت آن‌ها سنجیده خواهید شد. در ادامه با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

بازی NBA 2K21

پس از اعلام شدن اینکه قیمت بازی NBA 2K21 بر روی کنسول‌های نسل بعدی 70 دلار خواهد بود، در میان جامعه گیمرها بحث‌های گسترده‌ای پیرامون این موضوع شکل گرفت. حال Take-Two سیاست‌های قیمت‌گذاری عناوین نسل بعدی خود را به‌صورت شفاف‌تری توضیح داده‌است. آقای Strauss Zelnick (مدیر عامل این شرکت) در گفت و گوی خود با وب‌سایت Gameindustry.biz گفت:

“علی‌رغم اینکه هزینه ساخت بازی‌ها به‌شکل هنگفتی افزایش یافته‌، برای مدت زیادی است که افزایش قیمت را در عناوین بزرگ ندیده‌ایم. ما به ارزشی که در اختیار مشتریان قرار می‌دهیم فکر می‌کنیم و به‌نظر ما با توجه به تجربه‌ای که واقعا تنها بر روی کنسول‌های بعدی ممکن هستند، این قیمت توجیه‌پذیر است. هنگامی که بازی‌ها را با کیفیت فوق‌العاده ارائه دهید، گفتن چنین چیزی آسان است و برای همین هم کمپانی ما به خود افتخار می‌کند.”

بازی NBA 2K20 تاکنون بیش از 8 میلیون نسخه فروخته و یکی از عناوین محبوب ورزشی به‌شمار می‌رود. آقای زلنیک معتقد است که افزایش قیمت، کیفیت محصولات Take-Two را منعکس خواهد کرد.

“مشخصا این رویکرد تنها مربوط به ماست. ما از سمت کل این صنعت صحبت نمی‌کنیم و در صنعت بازی‌های ویدئویی طبیعتا ناهماهنگی‌هایی در مورد این موضوع وجود دارد. قیمت‌گذاری باید منعکس‌کننده کیفیت تجربه بازی‌ها باشد و ما سعی داریم بهترین تجریه ممکن را ارائه دهیم. از دید ما، با توجه به اینکه قیمت بازی‌ها برای مدت زیادی تغییر نکرده، این افزایش قیمت به‌شدت معقول و معتدل است.”

در نهایت نیز آقای زلنیک تأکید کرد که لزوما قیمت تمام بازی‌های نسل بعد افزایش نخواهد یافت و همان‌طور که گفته شد، Take-Two برای تک تک عناوین به‌صورت جداگانه تصمیم خواهد گرفت. شما در مورد افزایش احتمالی قیمت سایر عناوین چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. خوب در اینکه خیلی وقت قیمت ها ثابت بوده اصلا شکی درش نیست اما با وجود قیمت های ثابت رشد فروش بازی ها هم چند برابر شده در مقایسه با قدیم بازی های با کیفیت فروش بیشتری هم تجربه کردن .

    اینجوری نبوده که اینها بازی با کیفیت بسازن بازی سود نداشته باشه تازه بماند که همین الان انقدر اسکین و لاباس و …. داخل بازی دارن میفروشن که بازم کلی سود براشون داره .

    این حرف که قیمت بازی باید بر اساس کیفیتش مشخص بشه اون کیفیت کی مشخص میکنه شما تولید کننده ؟ EA ؟ ACTI ؟ شما که GTA در 3 نسل مختلف عرضه کردین و فروختین ؟ متاسفانه اینجوری باشه از فردا هر کسی با یک قیمتی بازی عرضه میکنه که مسخرست .

    به نظر من بهترین کار تحریم کردن بازی های اینجور شرکت هاست که هم از توبره میخوان بخورن هم از آخور نه اینکه با افزایش قیمت بازی ها مخالف باشم یا بگم حق ندارن یا … اما شرکتی که هم قیمت بالا میبره هم میکروترنزکیشن میکنه تا خر خره بازی باید تحریم بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا