اخبار بازی

Take-Two: در صورت اعتصاب صداپیشگان و بازیگران، GTA 6 آسیبی نمیبیند

شرکت Take-Two گفته است که اگر اعضای SAG-AFTRA، اتحادیه کارگری بازیگران آمریکایی، تصمیم به اعتصاب در بازی‌های ویدیویی بگیرند، توسعه Grand Theft Auto 6 متوقف نخواهد شد.

اعضای اتحادیه اخیراً 98.32 درصد به مجوز اعتصاب در مورد موافقتنامه رسانه تعاملی رای مثبت دادند که کار اعضا در مورد بازی های ویدیویی را پوشش می دهد. در حالی که این لزوماً به این معنی نیست که قرار است اعتصابی شود، اما به این معنی است که اگر SAG-AFTRA در حین مذاکره شرایطی را که قابل قبول می‌داند دریافت نکند، می‌تواند فوراً به اطلاع اعضای خود رسانده و اعتصاب کنند.

SAG-AFTRA از اکتبر 2022 با تعدادی از شرکت های بازی های ویدیویی از جمله Activision، EA، Epic Games و Take-Two در حال مذاکره است. برخی از مسائل بسیار مهم از جمله دستمزدهایی که مطابق با تورم هستند و محافظت در مورد استفاده از هوش مصنوعی در این مذاکرات مطرح شده است. مذاکرات تاکنون به دلیل آنچه که SAG-AFTRA آن را شرایط غیرقابل قبول توصیف کرده است، شکست خورده است.

اقای Strauss Zelnick، مدیرعامل Take-Two در روز چهارشنبه گفت که نسبت به دستیابی به توافق در زمان از سرگیری مذاکرات در این ماه خوشبین است، اما همچنین خاطرنشان کرد که اگر مذاکرات طبق برنامه پیش نرود، شرکت کاملاً آماده است و از پروژه‌های شرکت محافظت خواهد کرد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا