اخبار بازی

شرکت Take-Two روی کاهش قابل توجه هزینه ها کار می کند اما برنامه‌ای برای اخراج کارکنانش ندارد

 

مدیرعامل شرکت Take-Two، آقای Strauss Zelnick، می‌گوید علیرغم راه‌اندازی استراتژی جدید برای کاهش هزینه‌ها، این شرکت برنامه‌ای برای اخراج کارکنان خود ندارد. در بیانیه ای پس از انتشار نتایج مالی سه ماهه سوم سال مالی 2024، Zelnick اظهار داشت که Take-Two در حال برنامه ریزی برای کاهش شدید هزینه‌ها در سراسر تجارت خود است.

زلنیک گفت: استراتژی ما بر خلاقیت، نوآوری و کارآیی استوار است. ما در حال حاضر روی یک برنامه کاهش هزینه قابل توجه در کل کسب و کار خود کار می کنیم تا حاشیه سود خود را به حداکثر برسانیم، در حالی که همچنان برای رشد، سرمایه گذاری می کنیم. این اقدامات نسبت به برنامه کاهش هزینه قبلی ما افزایشی و قوی‌تر است و هدف ما این است که با اجرای این برنامه، به سود عملیاتی بیشتری دست یابیم.

برنامه کاهش هزینه قبلی که Zelnick به آن اشاره می کند در فوریه 2023 اعلام شد و شرکت تلاش کرد تا سالانه 50 میلیون دلار پس انداز کند. این برنامه منجر به یک دور اخراج در ماه بعد شد که کارکنان چندین بخش از جمله Private Division تحت تأثیر قرار گرفتند.

با این حال، در صحبت با IGN، از Zelnick پرسیده شد که آیا این برنامه کاهش هزینه جدید شامل اخراج کارکنان نیز می شود، همانطور که در سراسر صنعت ادامه دارد. او توضیح داد: فقط باید توجه داشته باشم که بزرگترین اقلام هزینه ما در واقع بازاریابی است. ما هزینه‌های شخص ثالث، نرم افزار، فروشندگان دیگر و خدمات عرضه را داریم. ما فکر می کنیم که می توانیم آنها را بهینه کنیم. سخت‌ترین کار اخراج همکاران است و ما هیچ برنامه‌ای نداریم.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا