اخبار بازی

اختلاف نظر Take-Two و رمدی بر سر لوگوی یکدیگر!

به تازگی فاش شده است که دو شرکت Take-Two و Remedy بخاطر شباهت لوگوی جدید استودیوی فنلاندی به لوگوی یکی از زیرمجموعه‌های آن یعنی راکستار، دچار اختلاف نظر در بحث علامت‌های تجاری شده‌‌اند.

همانطور که RespawnFirst گزارش داده، در ماه می سال 2013، شرکت رمدی درخواستی برای یک نشان تجاری برای لوگوی جدید خود (که برپایه یک حرف R بود) به دفتر مالکیت معنوی بریتانیا ارسال کرد.

اما به دلایلی لوگوی مذکور منتشر نشد تا اینکه سرانجام در ژوئن 2023 (خرداد 1402)، رمدی از این لوگو بطور رسمی استفاده نمود و سپس بخاطر شباهت این لوگو با یکی از علامت‌های تجاری کمپانی Take-Two، این شرکت اعتراض خود را به رمدی اعلام کرد.

Take-Two در یکی از دلایل مخالفت خود با لوگوی جدید استودیو فنلاندی رمدی ادعا می‌کند: «احتمال سردرگمی مردم بین لوگوی جدید رمدی و یکی از لوگوهای علامت تجاری ما، وجود دارد.»

در واقع طبق گزارش‌ها، Take-Two معتقد است که لوگوی جدید رمدی بیش از حد به لوگوی شرکت تابعه آن‌ها، یعنی راکستار گیمز، شبیه است.

جدال این دو شرکت از آنجایی ناخوشایند است که رمدی و راکستار درحال حاضر برای پروژه ریمیک مکس پین، درحال همکاری هستند و ممکن است اگر این دعوا شدیدتر بشود، آینده این پروژه‌هم به خطر بیفتد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا