اخبار بازی

مدیرعامل Take-Two: بازی بعدی GTA استاندارهای جدیدی را برای صنعت تعریف خواهد کرد

استراوس زلنیک، مدیرعامل Take-Two در جریان جلسه مربوط به نتایج مالی اخیر این شرکت به‌طور جسورانه‌ای در مورد بازی بعدی مجموعه GTA صحبت کرده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی GTA 6

هر چند هنوز شرکت Take-Two و Rockstar Games آماده معرفی کامل نسخه بعدی سری GTA نیستند، اما اوایل سال 2022 سازندگان به‌طور رسمی ساخت این عنوان موردانتظار را تأیید کردند. اکنون آقای زلنیک، مدیرعامل Take-Two در گزارش مالی این شرکت اطلاعات اندکی را از ساخته جدید راکستار به اشتراک گذاشته و از جاه‌طلبانه بودن این پروژه صحبت کرده است.

«در حالی که توسعه نسخه بعدی مجموعه Grand Theft Auto به خوبی پیش می‌رود، راکستار گیمز مصمم است تا همانند تمام ساخته‌های قبلی خود، استاندارد جدیدی را برای مجموعه، صنعت بازی، و تمام سرگرمی‌های دنیا تعریف کند.»

همان‌طور که گفته شد، سازندگان هنوز به‌طور کامل از GTA 6 رونمایی نکرده‌اند و مشخص نیست این معرفی در چه زمانی صورت بگیرد. با این وجود، تاکنون شایعات زیادی منتشر شده که از جزئیات مختلفی مانند وجود یک پروتاگونیست زن و جریان داشتن بازی در ورژنی خیالی از شهر میامی خبر می‌دهند. بر اساس آخرین گزارش‌های غیر رسمی، ممکن است تا زمان عرضه GTA 6 حداقل دو سال دیگر فاصله داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا