اخبار بازی

سازندگان بازی System Shock 3: ما هنوز اینجا هستیم

طرفداران زیادی در مورد پروسه ساخت بازی System Shock 3 کنجکاو هستند و حال، یکی از اعضای تیم سازنده در صحبت‌های خود از وضعیت فعلی این بازی خبر داده‌است.

بازی System Shock 3

مدتی پیش گزارش‌هایی مبنی بر متوقف شدن روند ساخت بازی System Shock 3 منتشر شده بود. با توجه به اینکه اوایل امسال استودیو OtherSide Entertainment کارگردان، کارگردان طراحی و برنامه‌نویس ارشد خود را از دست داده‌بود، نگرانی‌هایی در مورد آینده این بازی وجود داشت. اما به‌تازگی یکی از کارمندان OtherSide Entertainment با انتشار پستی در فروم این استودیو، خیال طرفداران را تاحدودی راحت کرده‌است.

آقای Walter Somol نوشت: ما هنوز اینجا هستیم. همه ما درحال حاضر از راه دور کار می‌کنیم، احتمالا اکثر شما هم همینطور هستید. ایده‌های جدیدمان به خوبی دارند کنار هم می‌نشینند و ما بابت آن بسیار هیجان‌زده هستیم. وضعیت ما خوب است و آرت استایل مشخصی را در نظر داریم که به همراه گیمپلی بازی در آنریل انجین 4 گره خورده‌است. می‌دانم که این چیز زیادی نیست، اما درحال حاضر واقعا نمی‌توانم بیشتر در این مورد صحبت کنم.”

با اینحال، به این نکته نیز باید دقت کرد که آقای Walter Somol در شعبه Boston این استودیو درحال کار است و توسعه بازی System Shock 3 را شعبه Austin بر عهده دارد. آخرین باری که نمایشی را از این بازی دیدیم، مارچ سال گذشته و در رویداد GDC بود. با توجه به شرایط فعلی و چالش‌های به‌وجود آمده ناشی از گسترش ویروس کرونا، به‌نظر می‌رسد در بهترین حالت نیز باید مدت بیشتری را برای تجربه این عنوان منتظر بمانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا