اخبار بازینینتندو سوییچ

نینتندو سوئیچ حالا پرفروش‌ترین کنسول تاریخ ژاپن است

پس از انتشار صورت‌های مالی کمپانی نینتندو که نشان دهنده فروش 33.34 میلیون واحدی نینتندو سوئیچ در ژاپن بود، حالا می‌توان نتیجه گرفت که این کنسول، فروش Nintendo DS (با 32 میلیون واحد) را رد کرده و تبدیل به پرفروش‌ترین سیستم گیمینگ تاریخ در سرزمین مادری خود شده است.

 

ضمن اینکه آمار فروش هر دو کنسول‌های سوئیچ و DS، با حساب میزان فروش تمام مدل‌های فرعی آن‌ها (مثل سوئیچ لایت، سوئیچ اولد، DSi XL، DS lite و…) در این صورت‌های مالی آورده شده‌اند.

نینتندو سوئیچ درحالی پرفروش‌ترین کنسول بازار ژاپن است، که همچنان باید 15 میلیون نسخه دیگر بفروشد تا از Nintendo DS به عنوان پرفروش‌ترین کنسول خود در دنیا، عبور کند. با فرض انجام این‌کار از طرف سوئیچ، این کنسول با اختلاف بسیار کمی با پلی استیشن 2 (155 میلیون واحد)، تبدیل به دومین کنسول پرفروش تمام دنیا می‌شود.

نینتندو پیش‌بینی می‌کند که تا ماه مارس سال جاری، حدود 141 میلیون واحد سوئیچ فروخته شده باشد. با اینکه این کنسول به آخرهای عمرش نزدیک شده و فروشش دیگر سرعت سابق را ندارد، اما آمار می‌گوید همچنان محتمل است که این دستگاه بتواند به پرفروش‌ترین سیستم گیمینگ تمام دنیا تبدیل بشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا