اخبار بازی

احتمالا شخصیت بسته الحاقی بعدی بازی Super Smash Bros Ultimate لو رفت

بازی Super Smash Bros Ultimate

به نظر می‌رسد شخصیت بسته الحاقی بعدی بازی Super Smash Bros Ultimate توسط یکی از فاش‌کننده‌های شناخته شده‌ای که پیش از این اضافه شدن شخصیت Piranha Plant به بازی را پیش از رونمایی رسمی خبر داده بود لو رفته باشد.

به عبارت دقیق‌تر، به گفته Brew Elfen شخصیت Ryu Hayabusa که کاراکتر اصلی بازی Ninja Gaiden محسوب می‌شود شخصیت بسته الحاقی بعدی بازی Super Smash Bros Ultimate به شمار می‌رود. این کاربر مدعی شده که شخصیت مذکور تا پیش از انتهای سال جاری به بازی انحصاری کنسول Nintendo Switch اضافه می‌شود و بدین ترتیب می‌توان انتظار عرضه آن را در ماه دسامبر داشت.

اصل ماجرا از جایی شروع شد که کاربری که ادعا می‌کرد Brew Elfen است در وبسایت 4Chan مدعی شد شخصیت Jonesy از بازی Fortnite کاراکتر بعدی خواهد بود که به صورت بسته الحاقی برای عنوان فایتینگ شرکت نینتندو عرضه می‌شود. پس از آن، Brew Elfen گفت که این مورد فاش شده مربوط به او نبوده و مدعی شد Ryu Hayabusa جدیدترین شخصیت عنوان مورد بحث خواهد بود.

در حال حاضر صحت این ماجرا مشخص نبوده و باید تا زمان انتشار اطلاعات رسمی از سوی نینتندو، متن این خبر را در حد شایعه در نظر بگیریم. عنوان مذکور همان‌طور که گفته شد به صورت انحصاری برای کنسول Nintendo Switch در دسترس قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا