اخبار بازی

برگزاری مسابقات عنوان «.Super Smash Bros» در نمایشگاه «E3»

کمپانی «Nintendo» اعلام کرد مسابقاتی را برای عنوان «Super Smash Bros.»، که به تازگی برای کنسول «Nintendo Switch» معرفی شده است در نمایشگاه «E3» برگزار خواهد کرد. تنها افرادی که توسط کمپانی نینتندو به این مسابقات دعوت شوند، حق شرکت در آن را خواهند داشت.

Super Smash Bros.

این مسابقات در روزهای ۱۱ و ۱۲ ماه ژوئن (۲۱ و ۲۲ خرداد) در شهر لس آنجلس و نمایشگاه «E3» برگزار خواهد شد. با توجه به عادت کمپانی نینتندو در اعلام خبرهای نمایشگاه «E3» خود پیش از آغاز این نمایشگاه که در تاریخ ۱۲ ماه ژوئن آغاز خواهد شد، به نظر می‌آید اولین نمایش از عنوان «.Super Smash Bros» پیش از برگزاری مسابقات خواهد بود.

همراه با مسابقات عنوان «.Super Smash Bros»، اولین مسابقات قهرمانی جهان عنوان «Splatoon 2» نیز برگزار خواهد شد. نینتندو میزبان شرکت کنندگان از کشورهای آمریکا و کانادا به صورت آنلاین و از طریق «Battlefy» خواهد بود.

کمپانی نینتندو پیشتر نیز در سال‌های گذشته برای عناوینی نظیر «Splatoon» ،«Super Mario Maker» و «Arms» مسابقاتی را در نمایشگاه «E3» برگزار کرده بود.

بازی «.Super Smash Bros» از سری بازی‌هایی با همین عنوان در سبک مبارزه‌، طی برنامه‌ی «Nintendo Direct» در اوایل ماه مارس برای کنسول «Nintendo Switch» معرفی شد اما تاکنون اطلاعات بیشتری پیرامون این بازی منتشر نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا