اخبار بازی

ادیتور Super Mario 64 Maker به شما امکان ساخت و یا ویرایش مراحل را میدهد

در تعقیب شانه به شانه ی Mega maker بسته ی نرم افزاری دیگری به نام super Mario 64 maker ساخته شده است که به کاربران اجازه میدهد مراحل بازی super Mario 64  را به دلخواه خود و با استفاده از Assets  و AI نسخه ی کلاسیک 1997 توسعه دهند. این ادیتور توسط Kaze Emanuar ارائه شده است که پیش از این سابقه عرضه a Super Mario Odyssey hat mod را 2 هفته بعد از نمایش در E3 را دارد.

همانند super Mario odyssey 64 این یک Rom هک شده است.به این معنی که ROM اصلی را تغییر می دهد و بر روی یک شبیه ساز  میتوان آن را بازی می شود.برای عده ای تعجب برانگیز است که آیا نینتندو درگیر ماجرای قصایی خواهد شد یا خیر؟ صدها نسخه ی هک شده ی ROM  از سوپر ماریو وجود دارند که بدون اشکال هستند.(ازجمله super Mario odyssey 64 پس از تبلیغات گسترده اش). Kaze همچنین نسخه ای را به نام “Super Mario 64: Last Impact”  ایجاد و  ارائه نمود که پس از انتشار آن در سپتامبر با دعاوی نینتندو در DMCA پایین کشیده شد.

به عنوان Rom Hack این بدان معناست که روش کنترل ، controller Nintendo 64 (یا یک مدل شبیه سازی شده) یک ماوس و یک صفحه کلید نیست، و جابجایی و اندازه گیری عناصر صحنه و دشمنان کمی دشوار است. با این حال، Kaze قادر به ساخت یک مرحله ی آزمایشی در حدود 90 ثانیه برای نشان دادن عمق این ابزار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا