اخبار بازی

Sunset Overdrive بزرگترین بازی استودیو Insomniac تا به امروز

سایت IGN با Ted Price رییس استودیو Insomniac مصاحبه ای درباره ادامه بازی، مزیت استفاده نکردن از Kinect و وسعت Sunset Overdrive انجام داده است.

آیا این بزرگترین بازی است که تا به امروز ساخته اید؟
"این یکی از سوال هایی است که من همیشه بعد از پایان ساخت بازی از خودم می پرسم و باید بگم Sunset Overdrive بزرگترین بازی است که تا به امروز در استودیو Insomniac ساخته ایم. شما می توانید بعد از پایان Sunset Overdrive به بازی کردن ادامه دهید و من نمی تونم تصور کنم کسی بتواند اولین باری که بازی را تمام می کند، تمام مراحل بازی را انجام و آزاد کند."

بازی Sunset Overdrive یک فرانچایز(franchise) جدید است؟
"کاملا، ما می خواهیم Sunset Overdrive یک franchise جدید شود. این یک بازی جدید است که ما و مایکروسافت بسیار برای اون هیجان زده ایم به این دلیل که بازی یک دیدگاه کاملا متفاوت از آخر الزمان، جامعه و شناسایی شخصیت را نشان می دهد. ما در این بازی بسیاری از قوانین را با توجه به بازی های جهان بازی (Open World) که قبلا منتشر شده اند، شکستیم. البته شکستن قوانین در بازی ها خیلی مسئله جدی نیست و به طور مداوم می شکند. Sunset Overdrive رنگ ها را به عنوان یک ویژگی ارایه می دهد، ویژگی که ما زیاد در بازی های جدید نمی بینیم (اشاره به جو تاریک بازی های جدید). Sunset Overdrive یک تجربه جدید و تازه است و ما امیدواریم بازیکنان بتوانند هدف ما از ساخت بازی را متوجه شوند."

استفاده نکردن از Kinect چه مزیتی برای پیشرفت Sunset Overdrive داشته است؟

"سازندگانی که از Kinect استفاده نمی کنند، افزایش جزئی قدرت CPU را در دسترس خواهند داشت، که ما از آن استفاده کردیم. وقتی به تعداد دشمنان حاظر در صحنه نگاه کنید، متوجه خواهید شد که بازی Sunset Overdrive واقعا محدودیت ها را جابه جا کرده است، پس ما از قدرت CPU ذخیره شده برای Kinect برای کمک به هوش مصنوعی، فیزیک و مسیر یابی استفاده کردیم. بازی Sunset Overdrive به صورت 900p و 30 فریم بر ثانیه بر روی Xbox One اجرا خواهد شد. بازی اجزا بسیار زیادی را به تصویر می کشد و به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم که بازی به صورت 900p اجرا شود تا بتوانیم یک پله (لِول) جزئیات، action و اندازه شهر را افزایش دهیم. یکی از نکات جالب در بازی این است که شما هر جایی را که در بازی مشاهده کردید، می توانید به آن جا بروید."

بازی Sunset Overdrive در تاریخ 28 ماه اکتبر به صورت انحصاری برای کنسول Xbox One منتشر خواهد شد.

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا