اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوتر

حضور بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در The Game Awards تأیید شد

در حالی که تنها یک روز با برگزاری The Game Awards فاصله داریم، استودیوی راکستدی تأیید کرده که بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در طول این مراسم نمایش جدیدی خواهد داشت. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

سفتن هیل، کارگردان بازی و یکی از موسسان استودیوی Rocksteady با انتشار یک گیف کوتاه این خبر را بر روی صفحه توئیتر خود اعلام کرد. او در توئیت خود نوشت که بی‌صبرانه منتظر است تا «آشوب و هرج‌ومرج» را با طرفداران به اشتراک بگذارد.

گیف منشر شده چهار شخصیت قابل بازی یعنی هارلی کوئین، کینگ شارک، کاپیتان بومرنگ، و ددشات را نشان می‌دهد که در میان آشوبی که در متروپلیس برپاست، از ساختمانی به پایین می‌پرند. به‌نظر می‌رسد ویدئوی کوتاهی که دیدیم بخش کوچکی از گیم‌پلی بازی باشد. با این‌حال، سازندگان این عنوان موردانتظار فعلا محتویات نمایش بازی را مشخص نکرده‌اند و باید دید که آیا در مراسم The Game Awards امسال بالاخره شاهد رونمایی از گیم‌پلی Suicide Squad: Kill The Justice League خواهیم بود یا خیر.

بازی Suicide Squad: Kill The Justice League در زمان نامشخصی از سال 2022 برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا