اخبار بازی

آمار ناامیدکننده بازی Suicide Squad در استیم

از چند سال پیش که بازی Suicide Squad: Kill the Justice League معرفی شد، شک و تردیدهای زیادی درمورد آن وجود داشت. این تردیدها نه تنها با گذر زمان کمتر نشد، بلکه با نمایش‌های ناامیدکننده‌ به مراتب افزایش یافت و حالا به هنگام انتشار بازی، بنظر می‌رسد این اثر یک شکست کامل باشد.

این بازی در ابتدای راه انتشار خود، از منتقدان امتیاز نه چندان جالب 62 را گرفت، اما شکست بازی فقط در جلب نظر منتقدان خلاصه نمی‌شود و ظاهرا ساخته جدید Rocksteady، حتی در تعداد بازیکنانش هم ناامیدکننده ظاهر شده است.

طبق گفته SteamDB، بازی جهان باز لوتر شوتر WB Games و Rocksteady نتوانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. در حقیقت، بازی پس از عرضه جهانی‌اش در 2 فوریه (13 بهمن)، در زمان‌های اوج خود فقط 13459 بازیکن همزمان در استیم داشت.

در مقام مقایسه، حتی بازی Marvel’s Avengers از کریستال داینامیکس هم در این مورد آمار بهتری داشت و علی‌رغم انتقادات وارده، در زمان عرضه حدود 31 هزار بازیکن همزمان داشت.

بازی لایو سرویس Suicide Squad: Kill the Justice League، هم‌اکنون برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا