اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوتر

تریلر جدیدی از بازی Suicide Squad: Kill the Justice League منتشر شد

استودیوی راکستدی همان‌طور که وعده داده بود، شب گذشته در رویداد DC FanDome تریلر جدیدی را از بازی Suicide Squad: Kill the Justice League به نمایش گذاشت. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

سال گذشته بود که استودیوی Rocksteady، خالق بازی‌های تحسین‌شده سری Batman Arkham ساخت یک بازی سویساید اسکواد را تأیید کرد. حال یک سال پس از معرفی اولیه، سازندگان نمایش جدیدی از بازی را در قالب یک تریلر داستانی ارائه داده‌اند.

عنوان اکشن ادونچر Suicide Squad: Kill the Justice League شما را در نقش چهار شخصیت هارلی کوئین، کاپیتان بومرنگ، ددشات و کینگ شارک قرار می‌دهد که توسط آماندا والر برای ماموریتی مشخص به خدمت گرفته شده‌اند: کشتن جاستیس لیگ. اعضای لیگ عدالت توسط برینیاک، سوپرویلن داستان شستشوی مغزی شده‌اند و حال این وظیفه شماست تا آن‌ها را متوقف کنید. تریلر جدید متروپلیس را نشان می‌دهد که مورد تهاجم بیگانگان قرار گرفته و این‌بار در کنار سوپرمن، شخصیت‌های دیگری مانند واندر وومن و فلش را نیز شامل می‌شود.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در زمان نامشخصی از سال 2022 برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد. در پایان می‌توانید اسکرین‌شات‌های جدید منتشر شده از این تریلر را تماشا کنید:

بازی Suicide Squad Kill the Justice League بازی Suicide Squad Kill the Justice League بازی Suicide Squad Kill the Justice League بازی Suicide Squad Kill the Justice League

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا