اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

آگهی شغلی جدید ساکر پانچ به یک پروژه جدید مربوط به بازی Ghost of Tsushima اشاره دارد

استودیو Sucker Punch به‌دنبال استخدام نویسنده‌ای است که در پروژه‌ای جدید، به داستان‌نویسی در قالب ژاپن فئودال تمایل داشه باشد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Ghost of Tsushima

مدتی پیش حالت کواپ و نیو گیم پلاس بازی Ghost of Tsushima در قالب یک آپدیت رایگان در اختیار دارندگان بازی قرار گرفت، اما به‌نظر می‌رسد این پایان کار ساکر پانچ با ژاپن فئودال نخواهد بود. به‌تازگی طرفداران در وب‌سایت ساکر پانچ متوجه قرار گرفتن آگهی شغلی جدیدی شده‌اند که می‌تواند به ساخت دنباله Ghost of Tsushima اشاره داشته باشد.

این استودیو قصد دارد یک نویسنده روایی جدید را جهت کار کردن بر روی یک عنوان اپن ورلد استخدام کند. اما نکته جالب این است که نویسنده مذکور باید به نوشتن داستان در قالب ژاپن فئودال علاقه‌مند بوده و آگاهی و دانش کافی از این دوره تاریخی داشته باشد. همین موضوع نیز سبب شده تا بسیاری از طرفداران به در دست ساخت بودن دنباله گوست او سوشیما یا حداقل محتوای DLC جدید یا یک بازی جداگانه مربوط به این IP امیدوار شوند.

البته که با توجه به موفقیت و فروش خوب بازی، در دست ساخت بودن دنباله آن منطقی به‌نظر می‌رسد. در اخباری دیگر، ساکر پانچ مدتی پیش اعلام کرد که بازیکنان قادر خواهند بود تا Ghost of Tsushima را در زمان عرضه کنسول PS5 به‌صورت 60 فریم تجربه کنند. همچنین تأیید شده که انتقال فایل‌های سیو این عنوان از پلی استیشن 4 به پلی استیشن 5 امکان‌پذیر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا