اخبار بازی

Sucker Punch : فوق العاده بودن PS4 و رقابت با Titanfall

بدون شک استودیوی Sucker Punch فشار زیادی را تا به امروز تحمل کرده است تا بتوانند عنوانی را درخور پلتفرم جدید شرکت سونی Playstation 4 به ارمغان بیاورند.

اولین بازی بزرگ و پرهزینه ای که قرار است به صورت انحصاری برای PS4 در مقابل رقیب خود یعنی بازی Titanfall که در انحصار کنسول Xbox ONE است، عرضه شود.

Ken Schramm مدیر توسعه نام تجاری Sucker Punch نیز به نوعی نسبت به این قضیه اعلام آمادگی کرده و گفته است:

"ما فشار زیادی رو تا به امروز به خاطر این بازی متحمل شدیم، ولی اینطور نیست که موفق عمل نکرده باشیم. همه این اتفاقات باعث شد تا ما بتونیم خودمون رو بهتر اثبات کنیم.امیدواریم که این بازی به فروش خوبی دست پیدا کنه چون PlayStation 4 تا به الان خیلی موفق عمل کرده."

او ادامه داد و گفت:

"تک تک افراد ما سختی های زیادی را تا بحال متحمل شده اند. ولی ما توانستیم بعد این همه تلاش، فرصت های عالی را برای خودمان به دست بیاوریم. ما یک شرکت کوچک با تعداد تقریبا 110 الی 120 نفر هستیم و همیشه فقط بر روی یک بازی کار خواهیم کرد. این فرصت خوبی برای ما بود تا بتوانیم خودمان را اثبات کنیم. ما برای بازی Titanfall آرزوی موفقیت داریم. بازی عالی هست، حتما کسانی هم که Xbox ONE دارن این بازی رو میخرن و کلی تجربه های لذت بخش رو کسب خواهند کرد. اما PS4 هم از لحاظ فروش خلی خوب عمل کرده، ما خیلی نسبت به این قضیه خوشحال هستیم. امیدواریم که با واکنش های مثبتی روبرو بشیم و بتونیم خودمون رو همیشه بهتر از قبل اثبات کنیم."

inFamous Second Son در 21 ـم ماه مارس به طور انحصاری بر روی Playstation 4 عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا