اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوتر

بازی Subnautica 2 از قابلیت کوآپ پشتیبانی خواهد کرد

شرکت Krafton اولین اطلاعات در مورد دنباله عنوان خوش‌ساخت Subnautica را به اشتراک گذاشته که در آن، وجود قابلیت کوآپ دیده می‌شود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Subnautica

استودیوی Unknown Worlds Entertainment پیش از این اعلام کرده بود که در سال 2024 اطلاعاتی از این عنوان را با طرفداران در میان خواهد گذاشت. با این‌حال، اکنون ناشر بازی یعنی شرکت Krafton اولین جزئیات بازی را در بخشی از گزارش مالی اخیر خود به دست طرفداران رسانده است. برای آغاز، نام رسمی بازی Subnautica 2 خواهد بود.

گفته شده که این عنوان سروایول بازیکنان را به یک سیاره کاملا جدید می‌برد و جهت ارائه «گرافیک سبک‌پردازی‌شده و خیره‌کننده»، از موتور گرافیکی آنریل انجین 5 بهره می‌گیرد. در این گزارش همچنین ذکر شده که بازی قابلیت کوآپ دو الی چهار نفره را برای اولین بار به این سری اضافه خواهد کرد. البته که تجربه بازی به‌صورت تک‌نفره نیز همچنان امکان‌پذیر خواهد بود.

در کنار این، موضوعی که باعث تعجب طرفداران شده، استفاده شرکت Krafton از عبارت GaaS یا همان Games-as-a-Service جهت توصیف کردن بازی است. البته تیم سازنده با انتشار پیامی در این مورد نوشت: «در خصوص عبارت Games-as-a-Service، ما به‌سادگی برنامه داریم که از این دنباله برای سال‌ها پشتیبانی کنیم، درست مثل دو بازی قبلی Subnautica» سازندگان تأکید کردند که بازی یک عنوان مولتی پلیر محور نیست و قابلیت کوآپ کاملا به‌صورت اختیاری در دسترس بازیکنان خواهد بود. استودیوی Unknown Worlds Entertainment همچنین گفته که این عنوان دارای هیچگونه سیزن پس نخواهد بود.

بازی Subnautica 2 برای عرضه در سال 2025 برنامه‌ریزی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا