اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوترنینتندو سوییچ

فروش عالی اکسپنشن Cuphead: The Delicious Last Course در روزهای ابتدایی عرضه

طبق اعلام سازندگان، اکسپنشن Cuphead: The Delicious Last Course موفق شده تا طی مدت زمان کمتر از دو هفته، به فروش 1 میلیون نسخه‌ای دست یابد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

اکسپنشن Cuphead: The Delicious Last Course

مدتی پیش، اولین و تنها اکشپنشن داستانی بازی Cuphead بالاخره پس از یک انتظار طولانی چند ساله منتشر شد و تحسین منتقدان و طرفداران را به همراه داشت. اکنون سازنده بازی، استودیوی MDHR اعلام کرده این DLC پولی از لحاظ تجاری نیز شدیدا موفق ظاهر شده و از زمان عرضه (9 تیر) تاکنون، بیش از 1 میلیون نسخه فروخته است. از آن جالب‌تر اینکه سازندگان بازی با انتشار بیانیه‌ای تأیید کرده‌اند که اکسپنشن The Delicious Last Course در مدت زمان کمتری نسبت به بازی اصلی به چنین فروشی دست یافته است.

تیم سازنده همچنین در این بیانیه گفته «از نقطه شروع تا پایان، The Delicious Last Course یک تلاش عاشقانه حقیقی بود. ما در تک تک قدم‌های این مسیر خود را به چالش کشیدیم تا برای گفتن داستان Ms. Chalice و خلق یک پایان‌بندی مناسب برای سفر شخصیت‌های Cuphead و Mugman، جاه‌طلبانه‌ترین طراحی، انیمیشن و موسیقی که تاکنون بر روی آن کار کرده‌ایم را به شما ارائه دهیم. در طول سال‌های زیادی که از آغاز سفر ما برای ساخت عنوانی که در نهایت به Cuphead تبدیل شد گذشته، ما این سه قهرمان شجاع را به عنوان دوستان خود در نظر گرفته‌ایم و دنیای شگفت‌انگیز Inkwell Isles نیز برای‌مان همانند مکانی است که خود در آنجا حضور داشته‌ایم.»

«بنابراین از طرف تمام اعضای استودیوی MDHR، تشکر فراوان‌مان را برای باور داشتن به این ماجراجویی انیمیشنی و تبدیل کردن آن به یک ماجراجویی واقعی تکرارنشدنی بپذیرید.»

بازی Cuphead به همراه اکسپنشن The Delicious Last Course هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، Xbox One ،PS4 و نینتندو سوئیچ در دسترس است. این اکسپنشن بازیکن را به جزیره جدیدی می‌برد و در کنار چندین باس چالش‌برانگیز و سلاح‌های تازه، Ms. Chalice را نیز به عنوان یک شخصیت قابل کنترل جدید به بازی اضافه می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا