اخبار بازیپلی استیشن 5

استودیو جدید Jade Raymond در حال ساخت یک بازی انحصاری برای پلی استیشن است

Jade Raymond یکی از افراد مستعد صنعت بازی است که حالا پس از ترک گوگل استادیا، استودیو جدیدی به نام Haven Entertainment را تاسیس کرده است. این استودیو مونترالی برنامه‌های زیادی برای آینده دارد که یکی از آن‌ها، ساخت یک IP انحصاری جدید برای پلی استیشن است.

ریموند در بلاگ پلی استیشن درباره تجربه‌های اخیر خود درباره ساخت بازی در یک پندمیک و گوگل استادیا نوشته است. او از خود پرسیده که چیزی بیشتر برایش اهمیت دارد و تصمیم گرفته است تا تجربه بیست و پنج ساله خود را در استودیو Haven بکار بگیرد:

زمان آن برای ما فرا رسیده است تا در جایی بر روی بازی‌ها تمرکز کنیم که بدون هیچ سدی بتوانیم مهارت‌های خود را تمرین کنیم. ما می‌خواهیم دنیاهایی را خلق کنیم تا بازیکنان در آن فرار کنند، خوش بگذرانند و یک جامعه جدید را پیدا کنند. ما می‌خواهیم یک چیز فوق‌العاده خلق کنیم تا همه تجربه کنند.

ریموند احساس می‌کند که پلی استیشن بهترین مکان برای ساخت یک بازی با آزادی عمل شگفت‌انگیز برای استودیو است. او در آخر اضافه کرده است که نمی‌تواند برای معرفی این IP جدید صبر کند اما اینطور که به نظر می‌رسد باید مدت زیادی را منتظر بمانیم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. وقتی صنعت ویدیو گیم خیلی مردانه تر از امروز بود، جید ریموند به عنوان یک داف که رو یه سری بازی خیلی معروف هم کار میکرد، سوژه کف‌دستی بسیاری از گیمر ها بود و تو مدیا هم خیلی بیشتر از اون که باید بزرگ شد.(به هر حال امکانت کمتر بود اون موقع؛ طرف پی اس پی رو لیس میزد، پسر نوجوان گیمر هم میومد:-“) در مورد کارهای مدیریتی که انجام میده اطلاعی ندارم ولی به عنوان تهیه کننده خیلی رزومه رشک برانگیزی نداره.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا