اخبار بازی

تاریخ انتشار لو رفته بازی Streets of Rage 4 صحیح نیست

بازی Streets of Rage 4 قرار است بزودی عرضه شود، اما تاریخ انتشار لو رفته‌ای که اخیرا در فضای مجازی درحال دست‌به‌دست شدن است صحت ندارد.

بازی Streets of Rage 4

روز گذشته، تاریخ انتشار جدید ترین نسخه سری Streets of Rage از طریق Nintendo eShop لو رفت. اطلاعات مختلفی بر روی صفحه بازی دیده می‌شد که یکی از آن‌ها، تاریخ عرضه بازی بود و روز 23 آپریل را نشان می‌داد. اما مدت کوتاهی بعد، استودیو Dotemu تاریخ لو رفته را تکذیب کرد.

طبق اعلام مدیر روابط این استودیو، تاریخ لو رفته اشتباه است؛ با اینحال تاریخ انتشار اصلی بازی بزودی مشخص می‌شود. از آنجایی که پیش‌تر اعلام شده بود این عنوان در نیمه اول سال 2020 منتشر خواهد شد، انتظار می‌رود فاصله چندانی با عرضه Streets of Rage 4 نداشته‌باشیم.

با اینکه Dotemu تاریخ جایگزینی را اعلام نکرد، اما تریلر کوتاهی را برای کاربران به نمایش گذاشت که قابلیت‌های جذابی را نشان می‌داد. سری بازی Streets of Rage تاریخچه‌ای قدیمی دارد و استودیوی سازنده نسخه جدید، طرفداران دهه 90 را از یاد نبرده‌است. شما می‌توانید در Streets of Rage 4 به تمامی شخصیت‌های قدیمی سری با همان شکل و شمایل پیکسلی و به همراه حرکات بیادماندنی آن‌ها دسترسی داشته‌باشید. در نتیجه، تعداد شخصیت‌های قابل بازی این نسخه به عدد 17 رسیده‌است.

یکی از نگرانی‌هایی که پس از معرفی نسخه چهارم برای طرفداران قدیمی سری بوجود آمد، موسیقی بازی بود. بنظر می‌رسد سازندگان تصمیمی گرفته‌اند که قبل از عرضه بازی، نگرانی این افراد را نیز برطرف کنند. در حین تجربه Streets of Rage 4، بازیکنان قادر خواهند بود تعدادی از موسیقی‌های خاطره‌انگیز نسخه‌های قبل را پخش کرده و از آن‌ها لذت ببرند.

بازی Streets of Rage 4 در تاریخ نامعلومی با قیمت 25 دلار برای PS4 ،Xbox One ،PC و Nintendo Switch منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا