اخبار بازی

سازنده بازی Streets of Rage 4 توسط شرکت Focus Home Interactive خریداری شد

شرکت فرانسوی Focus Home Interactive اعلام کرده که 77.5 درصد از سهام استودیوی سازنده بازی Streets of Rage 4، یعنی Dotemu را تصاحب کرده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Streets Of Rage 4

نام استودیوی Dotemu برای طرفداران بازی‌های رترو استایل کاملا آشناست. این شرکت در سال‌های اخیر IPهای محبوب قدیمی مختلفی را با همکاری سایر کمپانی‌ها احیا کرده که چشم‌گیرترین آن‌ها، سری Streets of Rage بود. حال این استودیو تحت مالکیت شرکت Focus Home Interactive، ناشر عناوینی مانند سری A Plague Tale و SnowRunner به فعالیت خود ادامه می‌دهد. مبلغ این قرارداد برابر با 38.5 میلیون یورو است.

سیریل ایمبرت، مدیرعامل Dotemu تأکید کرده که این استودیو پس از خریده شدن، استقلال خود را در نقاط کلیدی حفظ خواهد کرد. او گفته:

«پیوستن به Focus Home Interactive یک انتخاب واضح برای Dotemu بود. ما شور و اشتیاق مشابهی را نسبت به بازی‌های ویدئویی با یکدیگر به اشتراک می‌گذاریم، همانند همدیگر به پیشرفت تمایل داریم و همچنین بین ما ارزش‌های یکسانی از احترام و خیرخواهی در قبال تیم‌ها و شرکایمان وجود دارد. این همکاری به ما اجازه می‌دهد تا Dotemu ضمن ادامه دادن به فعالیت خود، بتواند بابت تولید بازی‌های AA و آغاز ساخت دنباله‌های لایسنس شده یا ریمیک‌های عناوین اولین نسل کنسول‌های 3D (بازی‌های اوایل دهه 2000)، از افراد خبره و متخصص  Focus Home Interactive بهره ببرد.»

او همچنین اضافه کرد که با توجه به صورت گرفتن این همکاری، پروژه‌های آینده آن‌ها بلندپروازی بیشتری خواهند داشت. این استودیو در حال حاضر به عنوان ناشر بر روی بازی‌های Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge و Metal Slug Tactics در حال کار است. همچنین Dotemu مدتی پیش دی ال سی جدید بازی Streets Of Rage 4 را نیز عرضه کرد که می‌توانید بررسی آن را از بازی‌سنتر مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا