اخبار بازی

سازندگان بازی Streets of Rage 4 در حال کار بر روی سه پروژه معرفی‌نشده هستند

به‌تازگی سازندگان بازی Streets of Rage 4 اعلام کرده‌اند که در کنار بازی Windjammers 2، این استودیو در حال کار بر روی سه پروژه معرفی‌نشده است.

بازی Streets of Rage 4

در سال 2018 استودیو DotEmu با معرفی نسخه جدید یکی از خاطره‌انگیز ترین بازی‌های دهه 90 یعنی Streets of Rage، حسابی طرفداران قدیمی را غافل‌گیر کرد. حال که چند هفته از عرضه چهارمین نسخه این عنوان می‌گذرد، سازندگان این بازی در طی یک جلسه پرسش و پاسخ در Reddit حاضر شدند تا به سوالات طرفداران جواب دهند.

هنگامی که کاربری از مدیر عامل استودیو DotEmu در مورد احتمال ساخت نسخه پنجم بازی Streets of Rage پرسید، آقای Cyrille Imbert ضمن اعلام اینکه سازندگان در حال حاضر چنین برنامه‌ای ندارند، جواب جالبی را ارائه داد: ” ما هنوز در این خصوص صحبتی نداشته‌ایم و فعلا قصد داریم تا با افزودن محتویات جدید برای SoR 4، بر روی این بازی تمرکز کنیم. اما ما در استودیو DotEmu در حال کار بر روی سه پروژه معرفی‌نشده مشابه هستیم، بنابراین منتظر اخبار بیشتری بمانید.”

با توجه به موفقیت بازی Streets of Rage 4 و بازگرداندن یکی از سری‌های کلاسیک سبک Beat ’em up به نسل هشتم، مطمئنا بسیاری نسبت به دیگر پروژه‌های در دست ساخت DotEmu نیز نگاه ویژه‌ای خواهند داشت. شما می‌توانید بررسی بازی Streets of Rage 4 که برای ما با اسم “شورش در شهر” نیز شناخته می‌شود را از بازی سنتر مطالعه کنید. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا