اخبار بازیکامپیوتر

بازی Streets of Kamurocho معرفی شد | ترکیب یاکوزا و شورش در شهر

بازی Streets of Kamurocho یک ترکیب جالب و جذاب از دو سری محبوب Yakuza و Streets of Rage به‌شمار می‌رود که با انتشار یک تریلر معرفی شده است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

شرکت Sega این روزها شصتمین سالگرد خود را جشن می‌گیرد. چند روز پیش سگا از اضافه شدن سونیک به فال گایز خبر داد و امروز نیز شاهد معرفی یک کراس اور جالب دیگر بودیم. Streets of Kamurocho حاصل ترکیب سری Yakuza و Streets of Rage است که از تاریخ 17 تا 19 اکتبر به‌صورت رایگان برای کاربران رایانه‌های شخصی در دسترس قرار می‌گیرد.

وظیفه توسعه بازی را Empty Clip Studios بر عهده دارد. تریلر کوتاه منتشر شده دو شخصیت Kiryu و Majima را در قالب گیمپلی آشنای شورش در شهر و در حال مبارزه با دشمنان مختلف نشان می‌دهد. طرفداران تیزبین ممکن است در بخشی از تریلر متوجه حضور Nishikiyama (آنتاگونیست Yakuza 1) شوند. همچنین به‌نظر می‌رسد در کنار Kiryu و Majima یک شخصیت قابل بازی دیگر نیز وجود دارد. با اینکه بازی شامل حالت آنلاین نخواهد بود، اما می‌توانید به‌صورت local به تجربه کواپ این عنوان بپردازید.

متأسفانه سگا در تصمیمی که بسیاری را یاد سیاست‌های نینتندو می‌اندازد، قصد دارد تا Streets of Kamurocho را تنها برای مدت زمان محدودی منتشر کند. بنابراین اگر قصد تجربه کردن این عنوان را دارید، باید Streets of Kamurocho را در زمانی بین 17 تا 19 اکتبر به لیست دانلودهای خود اضافه کنید. همان‌طور که گفته شد، این عنوان کاملا رایگان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا