اخبار بازی

شخصیت‌های جدید بازی Street Fighter V بزودی معرفی خواهند شد

طبق اعلام شرکت Capcom، در هفته آینده طی یک لایو استریم زنده از شخصیت‌های فصل جدید بازی Street Fighter V پرده‌برداری خواهد شد. در ادامه با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

بازی Street Fighter V Champion Edition

پس از کنسل شدن رویداد EVO Online، طرفداران زیادی در خصوص زمان معرفی شخصیت‌ها و جزئیات فصل پنجم استریت فایتر V کنجکاو بودند. حال ساعاتی پیش بود که کپکام اعلام کرد در تاریخ 5 آگوست، اطلاعات بیشتری از فصل پنجم این عنوان مبارزه‌ای منتشر خواهد شد.

فصل پنجم Street Fighter V در کنار پنج شخصیت جدید، سه استیج تازه را نیز به بازی می‌افزاید. با اینکه هنوز شخصیت‌های جدید به‌صورت رسمی معرفی نشده‌اند، اما شایعاتی در خصوص اضافه شدن Fei Long ،Rose ،Makoto ،Oro و Maki شنیده می‌شود.

عنوان Street Fighter V در اوایل عرضه خود با انتقاداتی از جمله کمبود محتوا مواجه بود. اما به مرور زمان عرضه نسخه Arcade Edition در سال 2018 و همچنین Champion Edition که مدتی پیش عرضه شد، توانست تا قدم رو به جلویی را در جهت ارائه دادن محتوای بیشتر به مخاطبان بردارد. با توجه به نزدیک بودن به فصل پنجم، اگر قصد دارید تا به جمع بازیکنان Street Fighter V بپیوندید، اکنون زمان مناسبی به‌شمار می‌آید.

بازی Street Fighter V بر روی پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دسترس است. طبق آخرین آمار، این عنوان موفق شده تا به امروز بیش از 4.5 میلیون نسخه بفروشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا