اخبار بازی

شخصیت‌های فصل 5 بازی Street Fighter V معرفی شدند

شرکت Capcom همان‌طور که وعده داده بود، ساعاتی پیش از شخصیت‌های فصل 5 بازی Street Fighter V رونمایی کرد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

فصل 5 بازی Street Fighter V

فصل 5 بازی Street Fighter V در راه است و به‌نظر می‌رسد هنوز کار کپکام با این عنوان تمام نشده‌است. طبق اعلام کپکام در فصل جدید، 5 شخصیت دیگر به جمع مبارزان استریت فایتر 5 اضافه خواهند شد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

اول از همه، Dan در قالب یک بروزرسانی که چند استیج و لباس جدید را نیز به بازی اضافه می‌کند، در زمستان 2020 در دسترس قرار می‌گیرد. پس از آن در بهار 2021 شخصیت Rose به بازی اضافه می‌شود و در تابستان 2021 نیز Oro و Akira به پنجمین نسخه استریت فایتر می‌آیند. در پایان کپکام اعلام کرد که شخصیت جدید دیگری در زمستان 2021 به بازی اضافه خواهد شد؛ اما اطلاعات بیشتری از جزئیات این شخصیت در دسترس نیست.

اگر قصد دارید تا عنوان مبارزه‌ای Street Fighter V را امتحان کنید، می‌توانید از همین حالا تا 20 آگوست به‌طور رایگان به تجربه نسخه Trial بازی بپردازید. این نسخه از بازی شامل تمام 40 شخصیت و قابلیت‌های آنلاین می‌شود و هم‌اکنون بر روی رایانه‌های شخصی و پلی استیشن 4 در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا