اخبار بازی

آخرین شخصیت DLC بازی Street Fighter V معرفی شد

کپکام همانطور که وعده داده بود، اطلاعات جدیدی را از فصل پنجم بازی Street Fighter V منتشر کرد که معرفی آخرین شخصیت DLC بازی نیز بخشی از آن بود. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Street Fighter V - شخصیت Luke

به گفته شرکت Capcom، چهل و پنجمین و آخرین مبارز بازی که Luke نام دارد، «دنیای Street Fighter را گسترش داده و یک نگاه اجمالی از آینده را به طرفداران ارائه می‌دهد.» کپکام لوک را یک شخصیت کلیدی برای آینده سری توصیف می‌کند و با توجه به توضیحات سازندگان، بعید نیست که او را در نقش یکی از شخصیت‌های مرکزی نسخه بعدی استریت فایتر ببینیم.

کپکام در استریم فصلی اخیر خود بخش‌هایی از گیمپلی این شخصیت را نیز نمایش داد. هر چند صحبت چندانی در مورد پیشینه داستانی لوک مطرح نشد، اما گیمپلی نمایش داده شده نشان می‌دهد که او می‌تواند ضربات سنگینی را به حریف وارد کند و سرعت بالایی دارد. لوک به عنوان آخرین مبارز استریت فایتر 5 در ماه نوامبر عرضه می‌شود، اما کپکام وعده داده که تا قبل از آن اطلاعات بیشتری را از این شخصیت به اشتراک بگذارد.

در همین حال، Oro و Akira Kazama به‌زودی و در تاریخ 16 آگوست (25 مرداد) به جمع مبارزان Street Fighter V می‌پیوندند. تمام این شخصیت‌ها به همراه لوک در زمان عرضه، هر کدام به‌طور جداگانه با قیمت 5.99 دلار و یا با پرداخت 100,000 فایت مانی (واحد پول درون بازی) قابل خرید خواهند بود.

بدون شک معرفی آخرین مبارز Street Fighter V و اشارات کپکام به آینده سری، طرفداران زیادی را بابت نسخه بعدی کنجکاو کرده. طبق اطلاعات لو رفته از حمله سایبری به کپکام در سال گذشته، نسخه بعدی استریت فایتر برای نیمه دوم سال 2022 برنامه‌ریزی شده و نسخه‌های Super Street Fighter 6 و Ultra Street Fighter 6 نیز در سال‌های پس از آن، عرضه خواهند شد. با اینحال، کپکام تاکنون به‌طور رسمی چیزی را اعلام نکرده و ممکن است برنامه زمان‌بندی این شرکت دچار تغییراتی شده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا