اخبار بازی

شایعه: اطلاعات تازه‌ای از بازی Street Fighter 6 لو رفت

اخیرا شایعه جدیدی در فضای مجازی پیچیده که اطلاعات جدیدی را از روند ساخت بازی Street Fighter 6 فاش می‌کند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Street Fighter 6

هنگامی که شرکت Capcom از انتشار سیزن پس جدید بازی Street Fighter V خبر داد، طرفداران زیادی بابت این موضوع متعجب شدند. چرا که نسخه پنجم این سری در اوایل 2016 عرضه شده بود و بسیاری انتظار داشتند بجای سیزن پس جدید استریت فایتر V، نسخه بعدی بازی به‌زودی معرفی شود.

حال اینسایدر شناخته شده‌ای به‌نام Aesthetic Gamer که اغلب طرفداران کپکام با او آشنایی دارند، اطلاعاتی را از پشت پرده ساخت نسخه بعدی سری Street Fighter فاش کرده‌است. او مدعی شده که استریت فایتر 6 ابتدا قرار بوده تا در سال 2021 عرضه شود، اما پس از دریافت انتقاداتی از سوی تسترها و تیم داخلی، عرضه این بازی تا سال 2022 به تعویق افتاده‌است. از این رو کپکام با اعمال تغییراتی در برنامه‌های خود، قصد دارد تا با عرضه سیزن پس جدید استریت فایتر 5، برای ساخت نسخه بعدی سری زمان بخرد.

در ادامه Aesthetic Gamer گفت که کارگردانی نسخه ششم سری در ابتدای کار بر عهده آقای Yoshinori Ono بوده، اما او پس از مدتی از این سمت برکنار شده‌است. به‌نظر می‌رسد بازی در ابتدا تمرکز ویژه‌ای بر روی مکانیزم‌های تیمی داشته و بسیاری از اعضای تیم داخلی چندان با این مکانیزم‌ها موافق نبوده‌اند. در پایان نیز Aesthetic Gamer اشاره کرد که پس از اعمال تغییرات، روند توسعه بازی در حال حاضر به‌خوبی پیش می‌رود. با اینکه Aesthetic Gamer هویت کارگردان جدید بازی را فاش نکرد، اما او مدعی شد که هم‌اکنون رهبری ساخت بازی به یک کارگردان زن شناخته شده در میان طرفداران ژانر فایتینگ سپرده شده‌است.

در هر صورت، با اینکه Aesthetic Gamer در افشای موضوعات مختلف سابقه قابل قبولی دارد، اما تا قبل از اعلام رسمی کپکام تمام این اطلاعات در حد شایعه باقی می‌مانند.

مطالب پیشنهادی:

نوشته های مشابه

‫23 دیدگاه ها

  1. همون دیگه
    اونو هم که آبدارچی نبوده :D… کلی کار کرده تو دوران اوج سری SF
    اینم مثل همون :D
    یهو از Super Paper Mario کامل میزنه جاده خاکی :| … دِ آخه چه اصراریه هر نسخه از بیخ سیستم مبارزه فرنچایزت رو تغییر بدی مردک :| اومده میگه ما خودمون رو ملزم به این کار میدونیم که هر نسخه عوض کنیم سیستم مبارزات رو… تو غلط کردی :|
    میازاکی با اون میازاکی بودن 10 سال طول کشید تا همچین حرکتی بزنه تو بازی هاش، بعد این بشر تو فاصله 8 سال، سه بار همچین حرکتی زده و هر سه بارم گند زده :|
    خو نکن :D بعد حیفه آخه بقیه جاهای بازی این قدر خوب عمل کردن :-<

    یه سری چیزهای دیگه هم گفته بود تو مصاحبه ها که میخواستم سرم رو بکوبم به دیوار… یه بخشیش هم به فشارهای خود نینتندو برمی گشت. ولی من اونم گردن همین یارو میدونم و این که نینتندو نمیتونه بهش خیلی اعتماد کنه :D… اکثر محدودیت هایی که می گفت نینتندو روش گذاشته رو هیچ کدوم Super Mario Odyssey نداشت :D

    توی تویتر یکی همین حرفش رو نقل قول کرده بود و زیرش نوشته بود شما نشنیدین که چیزی که نشکسته رو نمیچسبونن:))

  2. فکر کنم سر اوریگامی کینگ بدجوری قصد جونشو کردی :D
    حالا نمیدونم واقعاً نقشش در چه حد بوده اخه اکثرا تهیه کننده بازیها بوده جدیداً ولی اگر بفهمه چه حجم دعای خیری پشت سرشه تو اولین فرصت با آپدیتی چیزی المانهای RPG رو برمیگردونه رو اوریگامی کینگ :D

    همون دیگه
    اونو هم که آبدارچی نبوده :D… کلی کار کرده تو دوران اوج سری SF
    اینم مثل همون :D
    یهو از Super Paper Mario کامل میزنه جاده خاکی :| … دِ آخه چه اصراریه هر نسخه از بیخ سیستم مبارزه فرنچایزت رو تغییر بدی مردک :| اومده میگه ما خودمون رو ملزم به این کار میدونیم که هر نسخه عوض کنیم سیستم مبارزات رو… تو غلط کردی :|
    میازاکی با اون میازاکی بودن 10 سال طول کشید تا همچین حرکتی بزنه تو بازی هاش، بعد این بشر تو فاصله 8 سال، سه بار همچین حرکتی زده و هر سه بارم گند زده :|
    خو نکن :D بعد حیفه آخه بقیه جاهای بازی این قدر خوب عمل کردن :-<

    یه سری چیزهای دیگه هم گفته بود تو مصاحبه ها که میخواستم سرم رو بکوبم به دیوار… یه بخشیش هم به فشارهای خود نینتندو برمی گشت. ولی من اونم گردن همین یارو میدونم و این که نینتندو نمیتونه بهش خیلی اعتماد کنه :D… اکثر محدودیت هایی که می گفت نینتندو روش گذاشته رو هیچ کدوم Super Mario Odyssey نداشت :D

  3. View attachment 159595

    حالا که دارید همین جوری آرزو می کنید کیا به درک واصل شن یه دعا هم برای خلاص شدن نینتندو و IntSys از شر تانابه فوت کنید بره هوا :D

    فکر کنم سر اوریگامی کینگ بدجوری قصد جونشو کردی :D
    حالا نمیدونم واقعاً نقشش در چه حد بوده اخه اکثرا تهیه کننده بازیها بوده جدیداً ولی اگر بفهمه چه حجم دعای خیری پشت سرشه تو اولین فرصت با آپدیتی چیزی المانهای RPG رو برمیگردونه رو اوریگامی کینگ :D

  4. اشتباه داری میکنی. استاد فقط کوجیما و جوات و کیج هستن. بقیه استاد نمایی بیش نیستن.
    ======
    حالا Ono رو کنار بذاریم، کپکام 2تا مهره اساسی از زمان MvC3 از دست داد. یکی Neo_G که یکی از خفن ترین های کپکام بود. یکی هم Oda که بتل دیزاینر SFIV بود. جفتشون عالی بودن و واقعا دو تا دیزاینر درست و حسابی و پر از اطلاعات بودن. اونوخ تحت مدیریت Ono، کی میشه بتل دیزاینر SFV؟ یه Guilty Gear پلیر:)
    بچه ها معرفی میکنم، Woshige، بتل دیزاینر SFV:


    اون پیراهن نارنجیه، کسیه که فاکینگ سیستم مبارزات SFV رو طراحی کرده.

    پ.ن: کلا بخوام بگم، SFV کامیونیتی SF رو دو پاره کرد. کلی از افراد محبوب و فوق العاده این کامیونیتی سر این بازی گذاشتن رفتن (بعضیاشون حتی از کپکام هم متنفر شدن) و از اونور یه مشت نوب و کژوال ریختن توی این سری و ادعای خدا پیغمبری کردن. خیلیا هم رو آوردن به فایتینگ ها دیگه و بعید میدونم دیگه برگردن و SF بازی کنن. همش به خاطر Ono و مدیریتش گندش.

    اولین باره میبینم کسی همچین سوتی تاریخی توی EVO داده.:)) معلوم نیست با خودش چند چند بوده.:D

    این و ONO جدا ترکیب استثنایی توی خراب کردن بودن.:/
    پ.ن:بنظرم توی یک سال کلا کپکام بیخیال احیای SF6 بشه، فایده نداره اگه بخواد نصف گند کاری های این مرتیکه توش باشه.

    حداقل یکم دیگه وقت بهشون بدن ببینن میتونن این فاجعه دومی که این بشر زده جمع و جور کنن.

  5. حداقل به احترام فعالیت های گذشتش کلاه از سر بردارید و یک دقیقه سکوت کنید.
    اون روزها که خوب کار می کرد استاد میگفتن بهش
    عجب روزگار نامردی شده :D

    اشتباه داری میکنی. استاد فقط کوجیما و جوات و کیج هستن. بقیه استاد نمایی بیش نیستن.
    ======
    حالا Ono رو کنار بذاریم، کپکام 2تا مهره اساسی از زمان MvC3 از دست داد. یکی Neo_G که یکی از خفن ترین های کپکام بود. یکی هم Oda که بتل دیزاینر SFIV بود. جفتشون عالی بودن و واقعا دو تا دیزاینر درست و حسابی و پر از اطلاعات بودن. اونوخ تحت مدیریت Ono، کی میشه بتل دیزاینر SFV؟ یه Guilty Gear پلیر:)
    بچه ها معرفی میکنم، Woshige، بتل دیزاینر SFV:


    اون پیراهن نارنجیه، کسیه که فاکینگ سیستم مبارزات SFV رو طراحی کرده.

    پ.ن: کلا بخوام بگم، SFV کامیونیتی SF رو دو پاره کرد. کلی از افراد محبوب و فوق العاده این کامیونیتی سر این بازی گذاشتن رفتن (بعضیاشون حتی از کپکام هم متنفر شدن) و از اونور یه مشت نوب و کژوال ریختن توی این سری و ادعای خدا پیغمبری کردن. خیلیا هم رو آوردن به فایتینگ ها دیگه و بعید میدونم دیگه برگردن و SF بازی کنن. همش به خاطر Ono و مدیریتش گندش.

  6. بسیار خوشحال شدم از این خبر:D ایشون مصداق بارز همون You either die a hero, or live long enough to see yourself become the villain بود:D
    خیلی وقت بود که باید این اتفاق میوفتاد چون Ono از نظر مدیریت به فاجعه طعنه میزد.
    خلاصه اینکه برو تو کارش:

    View attachment 159606

    نامرد تهش نگفت این 85 دلار من رو پس میده، اون رو گذاشت توی جیبش و رفت.:(

    اینم اخر و عاقبت وقتیه که کسی که کارش یک چیز دیگست همه کاره فرانچایز هات کنی:D
    به شکل ایرانی واری هم تا اون بالا بالا های کمپانی رفت:))

    دوست عزیز حالا اگر این رفت و بدتر از این اومد چی؟

    والا از این بدتر ممکن نیست. چون رسما با خاک کوچه ایشون SF رو یکسان کرده.:))

  7. بسیار خوشحال شدم از این خبر:D ایشون مصداق بارز همون You either die a hero, or live long enough to see yourself become the villain بود:D
    خیلی وقت بود که باید این اتفاق میوفتاد چون Ono از نظر مدیریت به فاجعه طعنه میزد.
    خلاصه اینکه برو تو کارش:

    View attachment 159606

    دوست عزیز حالا اگر این رفت و بدتر از این اومد چی؟

  8. Yoshinori Ono Leaving Capcom

    @Safety & Peace همین رو می‌خواستین؟! :| طرف با دلی اندوهگین و قلبی شکسته خداحافظی کرد… حالا خوشحال شدین؟! :(

    بسیار خوشحال شدم از این خبر:D ایشون مصداق بارز همون You either die a hero, or live long enough to see yourself become the villain بود:D
    خیلی وقت بود که باید این اتفاق میوفتاد چون Ono از نظر مدیریت به فاجعه طعنه میزد.
    خلاصه اینکه برو تو کارش:

    View attachment 159606

  9. با این دزدی که از من کرد، باید از کمپانی شوت اش میکردن بیرون….خوشحالم چه این چه اون مرتیکه تاباتا به خاک سیاه نشستن.
    ایشالا خبر اخراج ایشون هم بیاد.:D

    شت
    من نمیدونستم Infinite هم دستپخت ایشونه.
    پس بگو
    قشنگ از اونموقع که قدرت گرفته به هرچی دست زده نفرین شده.:/
    بجای این مردک میرفتن به ایتسونو و کارگردانMHW بها بدن، مخصوصا ایتسونو سر DMC5 بازم بودجه اش محدود بوده:(

    حالا توی اون Infinite انگار خود مارول هم مقصر بوده ولی خب جایی که مدیریتش با Ono بوده، عجیب نیست که با یه بازی با بودجه پایین طرف بودیم. اونطرف هم بهت گفتم این بشر هر کاری که یه خرده بودجه میخواسته رو قبول نمیکرده و عین گدا گشنه ها رفتار میکرده توی ساخت بازی.

    ایتسونو هم چندین بار گفته دوست داره یه فایتینگ به سبک SF2 بسازه:D از اونور هم گفته اگر بهش بگن یه بازی بساز، حتما Rival Schools 3 رو میسازه:D اما الان انگار مشغول ساخت Dragon’s Dogma 2 هست:-?

  10. چطوری دلتون میاد به این بنده خدا با اون دلقک‌بازی‌هاش فحش بدین؟! :(

    گذشته از شوخی، این اونو توی ساخت SFIV هم نقش مهمی داشت و تهیه‌کننده بود دیگه؟ گویا اونجا خیلی بهتر کار کرد و حداقل من که خودم خیلی حال کردم با اون بازی، ولی بعدش منهدم شد رفت و گند زد به اوضاع.
    یادمه یه ارتباطی هم با Deep Down داشت و توی یکی از کنفرانس‌ها بامزه‌بازی درمی‌آورد و فکر کنم تهیه‌کننده اون هم بود که اونم سرنوشت خوبی نداشت. :|

    با این دزدی که از من کرد، باید از کمپانی شوت اش میکردن بیرون….خوشحالم چه این چه اون مرتیکه تاباتا به خاک سیاه نشستن.
    ایشالا خبر اخراج ایشون هم بیاد.:D

    دقیقا به درد همین دلقک بازیا میخوره و کپکام هم کار خوبی کرده که بهش گفته برو به همون eSports رسیدگی کن و توی کار بازی ها دخالت نکن:D

    توی SFIV تهیه کننده و مدیر پروژه بوده (که زیاد نمیتونسته توی تصمیم گیریا دخالت کنه) ولی از SFxT میشه Executive Producer و استارت آرک نابودی دیویژن 3 رو میزنه:| در حدی که میتونسته به کارگردان بگه برو یه قل دو قل بازی کن و رو حرف من حرف نزن:| تمام تمرکزش رو میذاره روی eSports و گند میزنه به زمین و زمان.

    سر Deep Down هم باز Executive Producer بوده. معلوم نیست چکار کرده که بازی مفقود الاثر شد و موتور گرافیکی Panta Rhei هم نیست و نابود شد. اینجا رو نگاه کنی قشنگ میبینی عناوینی که EPـشون بوده، به چه سرنوشتی دچار شدن:

    Yoshinori Ono (game producer) – Wikipedia

    شت
    من نمیدونستم Infinite هم دستپخت ایشونه.
    پس بگو
    قشنگ از اونموقع که قدرت گرفته به هرچی دست زده نفرین شده.:/
    بجای این مردک میرفتن به ایتسونو و کارگردانMHW بها بدن، مخصوصا ایتسونو سر DMC5 بازم بودجه اش محدود بوده:(

  11. مرتیکه نفهم میخواسته نسخه ششم رو تیمی بسازه؟ :))
    الله اکبر ازین حجم از حماقت. یعنی با ترکوندن نسخه پنجم و انتشار ناقص و دوشیدن ملت آروم نگرفتن خواستن نسخه جدید رو هم بترکونن که جلوش گرفته شده تا ببینیم در ادامه چه خواهند کرد.
    اونو رو باید استخدام کنن فقط بیاد رو استیج بگه وان تو تیری شوریوکن :D
  12. چطوری دلتون میاد به این بنده خدا با اون دلقک‌بازی‌هاش فحش بدین؟! :(

    گذشته از شوخی، این اونو توی ساخت SFIV هم نقش مهمی داشت و تهیه‌کننده بود دیگه؟ گویا اونجا خیلی بهتر کار کرد و حداقل من که خودم خیلی حال کردم با اون بازی، ولی بعدش منهدم شد رفت و گند زد به اوضاع.
    یادمه یه ارتباطی هم با Deep Down داشت و توی یکی از کنفرانس‌ها بامزه‌بازی درمی‌آورد و فکر کنم تهیه‌کننده اون هم بود که اونم سرنوشت خوبی نداشت. :|

    دقیقا به درد همین دلقک بازیا میخوره و کپکام هم کار خوبی کرده که بهش گفته برو به همون eSports رسیدگی کن و توی کار بازی ها دخالت نکن:D

    توی SFIV تهیه کننده و مدیر پروژه بوده (که زیاد نمیتونسته توی تصمیم گیریا دخالت کنه) ولی از SFxT میشه Executive Producer و استارت آرک نابودی دیویژن 3 رو میزنه:| در حدی که میتونسته به کارگردان بگه برو یه قل دو قل بازی کن و رو حرف من حرف نزن:| تمام تمرکزش رو میذاره روی eSports و گند میزنه به زمین و زمان.

    سر Deep Down هم باز Executive Producer بوده. معلوم نیست چکار کرده که بازی مفقود الاثر شد و موتور گرافیکی Panta Rhei هم نیست و نابود شد. اینجا رو نگاه کنی قشنگ میبینی عناوینی که EPـشون بوده، به چه سرنوشتی دچار شدن:

    Yoshinori Ono (game producer) – Wikipedia

  13. اتفاقا داریم اونطرف در موردش حرف میزنیم:D

    با تمام وجود خوشحالم این Onoـی بی شرف رو از هر مسئولیتی توی ساخت فایتینگ ها خلع کردن. 1 دهه (بیشتر) گند زده به هر چی فایتینگ/:)

    چطوری دلتون میاد به این بنده خدا با اون دلقک‌بازی‌هاش فحش بدین؟! :(

    گذشته از شوخی، این اونو توی ساخت SFIV هم نقش مهمی داشت و تهیه‌کننده بود دیگه؟ گویا اونجا خیلی بهتر کار کرد و حداقل من که خودم خیلی حال کردم با اون بازی، ولی بعدش منهدم شد رفت و گند زد به اوضاع.
    یادمه یه ارتباطی هم با Deep Down داشت و توی یکی از کنفرانس‌ها بامزه‌بازی درمی‌آورد و فکر کنم تهیه‌کننده اون هم بود که اونم سرنوشت خوبی نداشت. :|

  14. اون تیکن سرورهای خوبی نداره sfچطوره وضعش، بعد sf خیلی حرفه ایتره درسته؟ در مورد فرق هاشون توضیحی میدی؟

    آنلاین جفتشون افتضاحه:D اون SF خیر سرش نت کد Rollback داره ولی اینقدر بد اجرا شده که بود و نبودش فرقی نمیکنه.

    به طور کلی SF سخت تره (به خاطر مبحث فریم ها و یه سری موارد دیگه مثل Reaction ها و بعضا اینپوت ها) ولی Tekken 7 خیلی خیلی حرفی ای تر از SFV هست. نظر منو بخوای Them’s Fightin’ Herds (اسمش رو سرچ کن) هم حرفه ای تر از SFV هست.

    View attachment 159108

  15. اتفاقا داریم اونطرف در موردش حرف میزنیم:D

    با تمام وجود خوشحالم این Onoـی بی شرف رو از هر مسئولیتی توی ساخت فایتینگ ها خلع کردن. 1 دهه (بیشتر) گند زده به هر چی فایتینگ/:)

    اون تیکن سرورهای خوبی نداره sfچطوره وضعش، بعد sf خیلی حرفه ایتره درسته؟ در مورد فرق هاشون توضیحی میدی؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
  • ثبت نام کنید
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را وارد نمایید. شما یک لینک برای ایجاد رمز عبور جدید از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد.