اخبار بازی

بازی Street Fighter 6 معرفی شد

بازی Street Fighter 6 با به پایان رسیدن شمارش معکوس ویژه Capcom معرفی شد و به حدس و گمانه‌زنی‌ها درباره معرفی ریمیک Resident Evil 4 پایان داد. کپکام وعده داد که اطلاعات بیشتری درباره این بازی fighting در اواسط سال 2022 منتشر خواهد شد.

کپکام اعلام کرد:« این خبر رسمی است، Street Fighter 6 در دست ساخت است، منتظر خبرهای بیشتر در تابستان 2022 باشید.» همچنین به همراه این بیانیه، تریلر معرفی بازی Street Fighter 6 نیز منتشر شد.

Street Fighter 6

در این تریلر کاراکترهای Luke و Ryu را می‌بینیم که ظاهر آنها از سبک هنری Street Fighter 6 نیز سرنخ‌هایی به طرفداران می‌دهد. علاوه بر این، یوسوکه هاشیموتو، طراح بازی هایی مانند Bayonetta ،Resident Evil 3 ،Resident Evil 4 و Street Fighter Alpha 3 تأیید کرده است که در حال کار بر روی دنباله جدید این بازی است.

همانطور که اعلام شد، اطلاعات بیشتری نیز درباره این بازی منتشر خواهد شد، به احتمال زیاد این اطلاعات تا ژوئن یا ژوئیه سال جاری منتشر خواهند شد که برای طرفداران این مجموعه انتظار سختی خواهد بود. آخرین نسخه از این فرنچایز، Street Fighter 5 بود که انحصاری کنسولی پلی استیشن بود. هنوز مشخص نیست که این بازی جدید برای کدام پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. وقتی بعد از سال ها مبارزه و مشت زنی به سنگ و صخره و پرورش اندام راهت رو به treet Fighter باز میکنی … کریس ردفیلد تقدیم میکند 🙂
    ( اون مشت زدن به سنگ خودتون میدونید کدوم رزیدنت رو میگم لازم به گفتن نیست )

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا