اخبار بازی

استریم فصل بهار بازی Street Fighter V هفته آینده پخش می‌شود

کپکام اعلام کرده که در تاریخ 6 آپریل (سه شنبه 17 فروردین، ساعت 2:30 بامداد به وقت ایران) طی یک برنامه لایو استریم جزئیات بیشتری را از فصل پنجم بازی Street Fighter V ارائه خواهد داد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Street Fighter V Champion Edition

این استریم که از طریق یوتیوب، توئیچ و فیسبوک پخش خواهد شد، شامل اطلاعات بیشتری از شخصیت‌های جدید بازی یعنی Rose و Oro و به‌طور ولی محتویات فصل پنجم بازی می‌شود. به احتمال زیاد در این برنامه از زمان دقیق در دسترس قرار گرفتن این شخصیت‌ها مطلع خواهیم شد.

فصل پنجم بازی Street Fighter V ابتدا در تابستان سال 2020 به همراه شخصیت‌های نام برده و همچنین دن و آکیرا کازاما (از سری بازی Rival Schools) معرفی شده بود. ابتدا قرار بود که دن در زمستان سال گذشته به جمع مبارزان بازی ملحق شود، اما این DLC به دلیل چالش‌های ناشی از شیوع بیماری کووید تا فوریه 2021 به تأخیر افتاده بود.

علاوه بر این، ممکن است اطلاعات بیشتری از شخصیت Akira نیز که ابتدا قرار بود در کنار Oro در تابستان امسال عرضه شود را نیز شاهد باشیم. شرکت Capcom همچنین در هنگام معرفی فصل پنجم بازی، از عرضه شدن یک شخصیت مرموز جدید دیگر برای این فصل خبر داده بود که تاکنون به‌طور رسمی اطلاعاتی در مورد هویت آن منتشر نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا