اخبار بازی

دی ال سی شخصیت Dan برای بازی Street Fighter V تأخیر خورد

کپکام اعلام کرده که شخصیت Dan در اوایل 2021 به بازی Street Fighter V اضافه می‌شود. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

دی ال سی دن بازی Street Fighter V

در حالی که به پنجمین سالگرد عرضه استریت فایتر 5 نزدیک می‌شویم، تهیه‌کننده بازی یعنی آقای Shuhei Matsumoto پیامی را منتشر کرده و در آن ضمن تشکر از حمایت طرفداران، از تأخیر در زمان عرضه DLC شخصیت Dan خبر داده است. این DLC که ابتدا قرار بود در اواخر 2020 عرضه شود، حالا در فوریه 2021 در دسترس قرار می‌گیرد.

همانند بسیاری از بازیسازان دیگر، شرکت Capcom نیز به‌خاطر شیوع ویروس کووید-19 با چالش‌هایی روبرو شده است. آقای ماتسوموتو عنوان کرده که کار کردن از خانه تأثیرات زیادی بر روی روند زندگی توسعه‌دهندگان بازی گذاشته. او به‌طور دقیق‌تر اشاره کرد که کپکام سلامتی و امنیت تیم توسعه دهنده بازی به‌همراه خانواده‌های آن‌ها را در اولویت قرار داده است.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا برنامه عرضه سایر DLCهای بازی نیز دچار تغییر خواهد شد یا خیر. کپکام پیش‌تر اعلام کرده بود که در فصل پنجم بازی Street Fighter V به‌غیر از Dan، شخصیت Rose در بهار 2021، شخصیت Oro و Akira Kazama در تابستان 2021 و یک شخصیت نامشخص دیگر در پاییز 2021 به بازی اضافه خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا