اخبار بازیکامپیوتر

بازی Stray Gods، ساخته جدید نویسنده Dragon Age معرفی شد

بازی Stary Gods: The Roleplaying Musical که پیش از این تحت نام Chorus شناخته می‌شد، مجددا رونمایی شده و حالا با همکاری شرکت Humble Games در مقام ناشر، در قیاس بزرگ‌تری عرضه خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Stary Gods

استودیوی Summerfall در سال 2019 توسط دیوید گیدر، نویسنده ارشد Dragon Age تأسیس شده بود. به‌تازگی این استودیو با رهبری او، یک رونمایی مجدد از بازی در دست ساخت خود داشته و اطلاعات جدیدی را از آن به اشتراک گذاشته است. بازی Stary Gods یک عنوان موزیکال نقش آفرینی است که در آن، خدایان یونانی به‌طور مخفیانه در میان مردم زندگی می‌کنند. بازیکن در نقش شخصیتی به‌نام گریس قرار می‌گیرد و به پرده‌بردازی از راز پیرامون مرگ مشکوک Last Muse می‌پردازد.

بازی دارای سیستم شاخه‌ای در گفتگوهای بین شخصیت‌ها بوده و انتخاب‌های بازیکنان بر روی داستان تأثیرگذار خواهد بود. ترکیب کردن یک دنیای فانتزی مدرن با خدایان یونانی جالب و جذاب به‌نظر می‌رسد و طراحی دستی بازی نیز ظاهر زیبایی را به بازی بخشیده است. سازندگان برای توسعه این عنوان، از موتور گرافیکی آنریل انجین استفاده می‌کنند.

علاوه بر این، نام‌های بزرگی در میان صداپیشگان حاضر در پروژه دیده می‌شود؛ از جمله لورا بیلی (از بازی The Last of Us Part 2) و مری الیزابت مک‌گلین (از بازی Silent Hill 2) که در این بازی به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین آستین وینتوری، آهنگساز شناخته‌شده آثاری نظیر Journey وظیفه ساخت موسیقی Stray Gods را بر عهده دارد و تروی بیکر، بازیگر مشهور صنعت بازی نیز به عنوان کارگردان بخش صداپیشگی این عنوان معرفی شده است.

استودیوی Summerfall اعلام کرده که به‌لطف همکاری با Humble Games، توسعه‌دهندگان حالا یک بازی بزرگ‌تر، بلندپروازانه‌تر و همراه با محتوای بیشتری را به مخاطبان ارائه خواهند داد. بازی Stray Gods در زمان نامعلومی برای استیم عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا