اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوتر

بازی Stray Blade معرفی شد

شرکت 505 گیمز در طول استریم اخیر ایکس باکس در گیمزکام، از بازی اکشن نقش آفرینی Stray Blade رونمایی کرد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Stray Blade

بازی Stray Blade بازیکن را در نقش یک ماجراجوی یاغی قرار می‌دهد و شما را به سرزمینی به‌نام Lost Valley of Acrea می‌برد. مبارزات بازی یادآور عناوین سری سولز است، اما بازیکنان در حین ماجراجویی خود یک گرگ بامزه به‌نام «Boji» را نیز در کنار خود دارند. شخصیت اصلی داستان برای پرده برداشتن از تاریخ منطقه نام‌برده پا به آنجا گذاشته و باید برای برقراری توازن دنیا، در استفاده از سه Acrean Metal ماهر شود.

در حین مبارزات، شناخت پیدا کردن از پترن حملات دشمنان و همچنین مدیریت نوار استقامت اهمیت زیادی خواهد داشت. اما در کنار این موارد، سازندگان بازی یعنی استودیوی Point Blank بر روی جستوجو و کاوش در دنیای رنگارنگ بازی هم تأکید بسیاری دارند. با جستوجو در محیط، می‌توانید تجهیزات و سلاح‌هایی را پیدا کنید که در مبارزه با دشمنان سخت‌تر بازی به کمک خواهند آمد.

«استری بلید» هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد، اما سازندگان در نظر دارند تا این عنوان را در سال 2022 منتشر کنند. رایانه‌های شخصی (استیم و اپیک گیمز استور)، ایکس باکس سری ایکس|اس و پلی استیشن 5 پلتفرم‌های مقصد این بازی هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا