اخبار بازیکامپیوترنینتندو سوییچ

بازی Storyteller برای سوئیچ و PC عرضه خواهد شد

بازی پازل روایی Storyteller در رویداد اخیر Annapurna Interactive یک رونمایی مجدد داشت و سازندگان اعلام کردند که سوئیچ و PC، پلتفرم‌های مقصد بازی هستند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Storyteller

این عنوان برای اولین بار مدت‌ها پیش و در سال 2012 توسط Daniel Benmergui نمایش داده شده بود. در سال 2018 اعلام شد که این سازنده با شرکت Annapurna Interactive وارد همکاری شده و اکنون تریلر جدیدی از بازی منتشر شده است.

بازی Storyteller به عنوان یک یک پازل روایی توصیف شده که در آن، با استفاده از ویژگی‌هایی مانند ستینگ داستانی، شخصیت‌ها و احساسات مختلف قصه خود را خلق می‌کنید. هر قصه بازیکن باید با موضوع مشخصی مانند ازدواج یک ملکه و یا نفرین خون‌آشامی هماهنگ باشد.

به گفته توسعه‌دهنده بازی، این عنوان یک برداشت خلاقانه از ژانر پازل است که به شما اجازه می‌دهد قصه‌هایی از فانتزی‌های سوپرنچرال گرفته تا تراژدی‌های شکسپیر و افسانه‌های خلقت را روایت کنید. همچنین بازی دارای انیمیشن‌های دلبرایی است و از صفحات کامیکی بهره می‌برد.

بازی Storyteller به‌زودی برای رایانه‌های شخصی و نینتندو سوئیچ منتشر می‌شود، اما تاریخ عرضه دقیقی برای بازی اعلام نشد. همچنین دموی این عنوان از همین حالا بر روی استیم در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا