اخبار بازیپلی استیشن 5

بازی Stellar Blade با کیفیت 4K و 60 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد

با توجه به اینکه در سال جاری بازی انحصاری بزرگی از سونی نخواهیم دید، اهمیت بازی Stellar Blade برای راضی کردن کاربران پلی استیشن 5 دو چندان می‌شود. نقش آفرینی اکشن و ماجراجویی که در نمایش‌های اخیرش چشمگیر ظاهر شده است، اما بازیکنان چه گزینه‌های گرافیکی برای آن خواهند داشت؟

به گفته کارگردان فنی این بازی که پشتیبانی از DualSense را نیز تایید کرده بود، حالت متعادل یا Balanced Mode در Stellar Blade، بازی را روی کیفیت 4K و 60 فریم برثانیه قرار می‌دهد.

این شخص که Dong-Gi Lee نام دارد، در مصاحبه با سایت آلمانی Play3 تایید کرد که بازی دارای سه حالت گرافیکی خواهد بود: «حالت عملکرد (Performance Mode) که FPS 60 را ارائه می‌دهد تا بتوانید گیم‌پلی روانی را تجربه کنید، حالت وضوح (Resolution Mode) جایی که می‌توانید با وضوح 4K از بازی لذت ببرید و درنهایت، حالت متعادل (Balanced Mode) که تعادلی بین دو حالت قبلی را ارائه می‌دهد.»

لی همچنین تایید کرد که بازی از ویژگی‌های اختصاصی کنترلر DualSense پلی استیشن 5 (مثل haptic feedback و adaptive triggers) هم استفاده خواهد کرد.

بازی Stellar Blade از استودیو Shift Up در تاریخ 26 آوریل 2024 (7 اردیبهشت 1403) با قیمت 70 دلار برای پلی استیشن 5 منتشر می‌شود؛ پیش‌تر این بازی به دلیل محتوای خشن و برهنگی، درجه بندی بالغ (بالای 17 سال) را دریافت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا