اخبار بازیپلی استیشن 5

بازی Stellar Blade گلد شد

استودیو Shift Up در X اعلام کرده‌ است که بازی اکشن سوم سخص موردانتظار آن‌ها، یعنی Stellar Blade، رسما گلد شده؛ به این معنا که مراحل ساخت بازی به طور کامل به پایان رسیده و این اثر آماده انتشار است.

این بدان معنی است که کار توسعه بازی تمام شده و این بازی آماده است تا روی دیسک‌ها فشرده شود و تا برای فروش فیزیکی آماده شود. هر کاری که تیم سازنده از این به بعد روی Stellar Blade انجام بدهد به عنوان پچ روز اول عرضه برای این بازی منتشر خواهد شد.

در حالی که کار توسعه اصلی بازی به پایان رسیده است، استودیو همچنان در حال کار بر روی برخی از ایرادات آن است. کیم هیونگ تائه (Kim Hyung-Tae)، کارگردان Stellar Blade، فاش کرد که این بازی یک پچ روز اول عرضه دریافت خواهد کرد که شامل «برخی آپدیت‌ها» خواهد بود. درحالی که محتوای این آپدیت‌ها هنوز مشخص نیست، اما پچ‌های روز اول عرضه معمولا بر رفع برخی از باگ‌ها و مشکلات فنی تمرکز دارند که سازندگان فرصت نکرده‌اند تا قبل از موعد گلد شدن بازی آن‌ها را تعمیر کنند.

بازی Stellar Blade در روز 26 آپریل (26 اردیبهشت) بصورت انحصاری برای پلی استیشن 5 منتشر می‌شود و 70 دلار قیمت خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا