اخبار بازیپلی استیشن 5

دموی بازی Stellar Blade برای PS5 در دسترس قرار گرفت

نسخه‌ای دمو از بازی موردانتظار استودیو Shift Up، یعنی Stellar Blade، پس از اینکه تصادفا چند روز پیش منتشر شد و بعدا از دسترس خارج شد، بالاخره به طور رسمی برای کنسول پلی استیشن 5 در دسترس قرار گرفته است.

در شروع این دموی حدودا یک ساعته، ما شخصیت ایو (Eve) را کنترل می‌کنیم که درحال مبارزه با اولین باس فایت بازی به نام نایتیبا (Naytiba) است. این دموی بسیار کوتاه قصد دارد تا کنترل‌ها و کامبت بازی را در قالب یک باس فایت و تعدادی مراحل کوتاه، نشان مخاطبان بدهد.

علاوه بر انواع تنظیمات گرافیکی که حداکثر رزولوشن 4K و نرخ 60 فریم بر ثانیه را به اجرا می‌گذارد، بازی شامل زبان‌های مختلف در بخش صداگذاری هم می‌شود؛ مانند انگلیسی، کره‌ای، اسپانیایی، ایتالیایی، فرانسوی و …

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند بازی خود را سیو کرده و آن را در زمان انتشار به بازی اصلی منتقل کنند.

نسخه کامل Stellar Blade در 26 آپریل با قیمت 70 دلار و بصورت انحصاری برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. این اثر که طبق اعلام سازندگان کره‌ایش از عنوان تحسین شده NieR: Automata الهام گرفته است، حدود 25 ساعت برای تکمیل داستان اصلیش به زمان نیاز دارد؛ البته که بازی دارای محیط‌های نیمه جهان باز است و بازیکنان می‌توانند در این محیط ها به اکتشاف بپردازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا