اخبار بازیپلی استیشن 5

بازی Stellar Blade تا سال 2024 تاخیر خورد

آیا بازی Stellar Blade را بخاطر دارید؟ عنوان هک اند اسلشی که توسط یک استودیو کره‌ای به نام Shift Up در دست ساخت است و برای اولین بار در سال 2021 با نام Project Eve بصورت انحصاری برای پلی استیشن 5 معرفی شد.

این بازی در سال 2022 به Stellar Blade تغییر نام داد و قرار بود که تا آخر امسال (2023) عرضه بشود؛ اما عنوان مذکور تا امروز که آخرین روز 2023 است عرضه نشد و همانطور که قابل حدس بود، سونی تایید کرد که استلار بلید تا 2024 تاخیر خورده است.

با این حال، در پستی که به تازگی در بلاگ پلی استیشن منتشر شده و بازی‌های این پلتفرم برای 2024 را لیست کرده، جزئیاتی درمورد تاریخ انتشار Stellar Blade و یا حتی دلیل تاخیر خوردن آن فاش نمی‌شود. خوشبختانه می‌شود این انتظار را داشت که اطلاعات جدیدی از بازی مذکور در سال آینده میلادی منتشر بشود.

Stellar Blade یک عنوان انحصاری پلی استیشن 5 است که در آینده‌ای دور جریان پیدا می‌کند. آینده‌ای که در آن دشمن قدرتمندی به نام Naytibas می‌خواهد زمین را ویران کند و در این بین شخصیت اصلی و پروتاگونیست بازی، یعنی Eve، باید او را درحالی که باقی‌مانده بشریت فرار می‌کنند، متوقف کند.

طبق نمایش‌های بازی، Stellar Blade از یک گیمپلی سریع و سینماتیک بهره خواهد برد و برخی از باس‌های بازی چشمگیر و با ابهت به تصویر کشیده شده بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا