اخبار بازیکامپیوتر

جشنواره پاییزه بازی‌های استیم شروع شد

جشنواره پاییزه بازی‌های استیم هم اکنون در حال انجام است و بازی های آینده را که قرار است در شش ماه آینده در این پلتفرم منتشر شوند را به نمایش می گذارد.

این جشنواره که تا 13 اکتبر ادامه دارد شامل دموی جدید بازی‌ها و ارائه ویژه بازی‌ها توسط سازندگان و جامعه‌ی طرفدارن است. مانند جشنواره های قبلی بازی استیم، این فستیوال نه تنها دموی رایگان بازی‌ها را به کاربران استیم ارائه می‌دهد، بلکه می توانید بازی های در حال انجام، گفتگوی سازندگان را مشاهده کنید، همچنین پرسش و پاسخ زنده هم برگزار می‌شود.

اگر به صفحه مقصد رویداد بروید، می توانید زمانبندی را بررسی کنید تا ببینید چه زمانی می توانید با سازندگان بازی‌های که قرار است بعداً منتشر شوند گپ بزنید.دموهایی برخی از عنواینی که می توانید بازی کنید عبارتند از Underzone، Solasta: Crown of the Magister، Battle Hunters، Demon Turf، Aircraft Carrier Survival و Unbound Worlds Apart

بازی های دیگر که دارای دمو شامل Fights in Tight Spaces، Carto، Conscript، Ghostrunner، Stronghold: Warlords و بسیاری از عناوین دیگر هستند.

اولین جشنواره بازی های استیم در سال 2019 در کنار Game Awards برگزار شد. یک جشنواره‎ی بهاره در ماه مارس برگزار شد و شامل بیش از 40 نمایش از عناوین ویژه به تأخیر افتاده از رویداد GDC 2020 بود. سومین جشنواره بازی استیم در تابستان با بیش از 900 عنوان که برای امتحان در دسترس بودند، برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا