اخبار بازی

عرضه Steam Deck تا اوایل سال 2022 به تعویق افتاد

شرکت Valve اعلام کرده که عرضه کامپیوتر قابل حمل Steam Deck با تأخیر مواجه شده و این دستگاه اکنون در فوریه 2022 (بهمن/اسفند) وارد بازار خواهد شد.

دستگاه Steam Deck

ولو با معرفی استیم دک در ماه‌های اخیر وعده‌های بزرگی داده و کاربران زیادی نیز بابت عرضه شدن این دستگاه، هیجان‌زده هستند. Steam Deck در ابتدا برای عرضه در دسامبر امسال برنامه‌ریزی شده بود و با نزدیک شدن به این ماه، افرادی زیادی کنجکاو بودند تا تاریخ عرضه دقیق آن را بدانند. اکنون مشخص شده که عرضه دستگاه به بازار، با دو ماه تأخیر مواجه شده است.

همان‌طور که حتما حدس می‌زنید، شرکت ولو دلیل این تأخیر را کمبود قطعات و مشکلات پیش آمده در روند تولید اعلام کرده است. همچنین گفته شده افرادی که در صف خرید آنلاین قرار داشته‌اند، در صورت تمایل همچنان می‌توانند در ماه فوریه 2022 در جایگاه قبلی خود قرار بگیرند و دستگاه را طبق صف قبلی دریافت کنند.

ولو در بیانیه خود گفته: «بابت این تأخیر متأسفیم. ما تمام تلاشمان را به‌کار گرفتیم تا راهی برای غلبه بر مشکلات زنجیره تأمین منابع پیدا کنیم، اما به‌دلیل کمبود قطعات، اجزای تشکیل‌دهنده دستگاه در زمانی که ابتدا در نظر داشتیم به تأسیسات ما نمی‌رسند.»

بر اساس تخمین‌های بروزرسانی‌شده‌ای که داریم، Steam Deck در فوریه 2022 به دست مشتریان خواهد رسید. همچنین فوریه 2022، زمان جدید برای صف رزرو خریداران خواهد بود. تمام رزروکنندگان جایگاه خود را در صف حفظ می‌کنند اما تاریخ‌ها بر اساس زمان عرضه جدید، تغییر می‌یابد.»

صفحه رسمی سوالات متداول Steam Deck تأیید کرده که آمریکا، بریتانیا، اتحادیه اروپا و کانادا همچنان تنها مناطقی هستند که امکان رزرو در آن‌ها وجود دارد. هر چند هنوز صحبتی در مورد سایر مناطق به میان نیامده، اما احتمالا تأخیر اخیر برنامه زمان‌بندی عرضه در دیگر نقاط جهان را نیز تحت تأثیر قرار داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا