اخبار بازی

Stealth Inc 2 در ماه آینده به صورت انحصاری برای Wii U منتشر خواهد شد

سری Stealth Inc اولین بار در سال 2011 به صورت رایگان برای کامپیوترهای شخصی تحت عنوان Stealth Bastard منتشر شد که همین موضوع هم زمینه‌ساز شناخته‌شدن این عنوان شد. بعدها این عنوان با نام Stealth Bastard Deluxe شکلی تجاری به خود گرفت و از طریق Steam در اختیار بازیکن‌ها قرار گرفت. در ادامه هم برای پلتفرم‌های OS X و Linux منتشر شد. در جولای 2013 هم این بازی تحت عنوان Stealth Inc: A Clone in the Dark برای PS3 و PS Vita در دسترس قرار گرفت که توانست به موفقیت قابل توجهی در قالب یک بازی مستقل دست پیدا کند.

Curve Studio به طور رسمی تایید کرد که دنباله‌ای از این سری با نام Stealth Inc 2: A Game of Clones به صورت انحصاری در 23 اکتبر سال جاری برای Wii U عرضه خواهد شد. تا پیش از این هیچ کدام از عناوین گذشته برای پلتفرم‌های نینتندو عرضه نشده بود.

 

مهم‌ترین تفاوت Stealth Inc 2 با شماره گذشته بزرگ‌تر شدن محیط بازی و فاصله گرفتن از مراحل خطی شماره اول است. با توجه به سبک بازی و استایل کلی آن، بزرگ‌تر شدن محیط بازی و ارایه یک تجربه وسیع‌تر، پیشرفت مهم و ارزشمندی برای آن محسوب می‌شود. در کنار این ویژگی، بازیکن‌های Wii U می‌توانند این عنوان را به صورت دو نفره هم تجربه کنند که با توجه به قابلیت‌های بازی در زمینه کلون‌سازی و گزینه‌های متعدد این بخش، تجربه‌ای کامل‌تری به دست خواهد آمد.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا