اخبار بازی

Stealth Inc 2 به عنوان یک انحصاری Wii U معرفی شد

Curve Studios اعلام کرده دنباله عنوان 2 بعدی ،Stealth Bastard Deluxe: Tactical Espionage Arsehole در انحصارeShop Wii U خواهد بود. این عنوان که Stealth Inc 2 نام دارد، توسط همین استدیو و در تاریخی نامعلوم از امسال منتشر خواهد شد. Curve Studios اذعان داشته رقابت زیادی در Wii U eShop وجود ندارد، بنابراین احساس کردیم عرضه این عنوان به صورت انحصاری برای Wii U فرصت مناسبی برای ایجاد رقابت خواهد بود. Curve Studios قبل از کار بر روی Fluidity و Spin Cycle (عنوانی که برای 3DS  عرضه شد) نیز با Nintendo همکاری داشته است.

 

Curve Studios: "رقابت زیادی در فروشگاه Nintendo وجود ندارد، بنابراین تصور کردیم از لحاظ تجاری فرصت واقعا مناسبی برای ما است. علاوه بر این، نینتندو تابحال توانسته تنها چندین میلیون Wii U بفروشد، پس مخاطبان آنجا هستند. ما می خواهیم ببینیم بازار چگونه است. ما می خواهیم آن را امتحان کنیم."

 

در ادامه: "این افراد می دانند چگونه بازی بسازند، آن ها زمان مناسب برای این کار را هم می دانند. اما واقعا هنوز هم فشاری سنتی و قدیمی بر روی توزیع محصول وجود دارد. درحالی که همه و همه این ماجراها راجع به بازی است، همه و همه درباره ساختن ]بازی[ است."

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا