اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

قسمت جدید State of Play بر روی بازی Deathloop تمرکز دارد

سونی اعلام کرده که قسمت جدید برنامه State of Play جمعه همین هفته (18 تیر، ساعت 1:30 بامداد) پخش می‌شود و بخش بزرگی از آن را نمایش گیمپلی بازی Deathloop تشکیل می‌دهد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Deathloop

قسمت جدید این برنامه حدود 30 دقیقه خواهد بود که 9 دقیقه از آن به نمایش گیمپلی از بخش مخفی‌کاری و درگیری‌های رو در روی دث‌لوپ اختصاص خواهد داشت. همچنین در این State of Play نمایش چند عنوان مستقل و ثرد پارتی را نیز خواهیم دید، با اینحال سونی فعلا اسمی از این بازی‌های حاضر در رویداد نبرده.

در همین حال، سونی اعلام کرده که نمایش جمعه آتی شامل بازی‌هایی مانند God of War و Horizon Forbidden West و یا اخبار جدید نسل بعدی هدست واقعیت مجازی پلی استیشن نخواهد بود. اما گفته شده که در طول تابستان اطلاعات بیشتری در خصوص این موارد منتشر می‌شود.

جدیدترین ساخته  آرکین یعنی بازی Deathloop تاکنون چندین تأخیر پیاپی را تجربه کرده و در حال حاضر برای عرضه در تاریخ 14 سپتامبر (23 شهریور) امسال برنامه‌ریزی شده است. این عنوان که ساخت آن پیش از بسته شدن قرارداد بتسدا با مایکروسافت آغاز شده بود، به‌طور انحصاری زمانی برای پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا