اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

قسمت جدیدی از برنامه State of Play معرفی شد

طبق اعلام سونی، قسمت جدید برنامه State of Play در بامداد پنج‌شنبه همین هفته (ساعت 01:30) پخش خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

State of Play

به‌نظر می‌رسد شایعات چند هفته اخیر پیرامون برگزاری یک رویداد جدید توسط سونی صحت داشته‌اند و این رویداد، حالا به‌صورت رسمی معرفی شده است. برنامه State of Play جدید پلی استیشن در بامداد روز پنج‌شنبه باز می‌گردد و به گفته سونی، طول مدت آن چیزی حدود 20 دقیقه است.

جزئیات دقیقی از بازی‌های حاضر در این رویداد اعلام نشده، اما سونی به طرفداران وعده داده که در این قسمت از State of Play، به «معرفی و انتشار اخبار جدید چشم‌گیری از عناوین پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5» می‌پردازد. همچنین در این برنامه شاهد تمرکز ویژه‌ای بر روی ناشران ژاپنی و عناوین پیش‌روی آن‌ها خواهیم بود. اما علاوه بر ناشران ژاپنی، تعدادی توسعه‌دهنده از سایر نقاط دنیا نیز در این برنامه حضور دارند و بازی‌های خود را نمایش خواهند داد.

در پایان، سونی تأیید کرده که در این برنامه 20 دقیقه‌ای خبری از اطلاعات جدید بازی‌های هدست PlayStation VR2 و یا به‌طور کلی سخت‌افزار جدید نخواهد بود. بنابراین منتظر انتشار هرگونه اخبار از موارد گفته شده نباشید.

اما شما از این رویداد چه انتظاراتی دارید؟ فکر می‌کنید عناوین بزرگ ژاپنی مانند Final Fantasy 16 در این رویداد حضور خواهند داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا