اخبار بازی

شرکت سونی از برنامه State of Play رونمایی کرد

برنامه State of Play

در حالی که «شرکت سونی» طی چند ماه گذشته به صراحت از عدم حضور خود در جریان رویداد E3 2019 اطلاع رسانی نموده بود، اما خبر از ایجاد راه‌های جدید و آشنا برای اطلاع رسانی اخبار جدید (مربوط به کمپانی) داده بود. حال طی چند ساعت گذشته با بخشی از اهداف این شرکت آشنا شدیم. بر اساس اعلام رسمی سونی، آن‌ها قصد دارند برنامه State of Play را برگزار کنند که اولین قسمت از این شو در تاریخ 25 مارس 2019، مصادف با سه‌شنبه 6 فروردین ساعت 1:30 بامداد پخش می‌شود.

احتمالاً تا کنون متوجه آشنا بودن حالت SoP شده‌‌اید. علت آن، تشابه آن با برنامه‌هایی همچون Nintendo Direct و Inside Xbox است. جایی که دو کمپانی یاد شده از اهداف آینده خود (از عرضه به‌روزرسانی جدید برای کنسول و بازی‌ها تا معرفی عناوین جدید) پرده برداری می‌نمایند.

محتوای قسمت اول درباره عناوین پیش‌روی پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن وی آر، تریلر‌های جدید، معرفی‌های تازه و نمایش‌های جدید از گیم‌پلی خواهد بود. به نظر شما چه عناوینی در این برنامه نمایش داده می‌شود؟ آیا بالاخره شاهد تاریخ عرضه‌ی مشخص برای The Last of Us Part 2 و Ghost of Tsushima خواهیم بود؟ آیا کوجیما به همراه Death Stranding حضور پیدا می‌کنند؟ تماشای زنده‌ی این رویداد از طریق شبکه‌های اجتماعی سونی ممکن است، همچنین با دنبال کردن کانال تلگرام بازی‌سنتر می‌توانید از پوشش اخبار این رویداد لذت ببرید.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا